۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۶۶۴
علمای عربستانی ساکن قم:

تعرض به قرآن کریم توهین به احساسات مسلمانان سراسر جهان است

خبرگزاری رسا ـ علما، استادان و طلاب علوم دینی عربستانی ساکن قم، تخریب مساجد و حسینیه ها و تعرض به قرآن در بحرین را به شدت محکوم کردند.
علماي عربستاني ساكن قم سوزاندن قرآن در بحرين توسط نظاميان سعودي
به گزارش خبرگزاری رسا، علما، استادان و طلاب علوم دینی و همچنین مسوولان مراکز علمی و دینی عربستانی ساکن قم مقدس در بیانیه ای، کشتار مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و تعرض به مقدسات در این کشور را به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: در حالی که دلمان از آنچه بر خانواده ما در بحرین رخ می دهد، اندوهناک است با خبر تخریب مساجد و حسینیه ها و تعرض به قرآن کریم در این کشور مواجه شدیم. این جنایت ها تجاوز آشکار به مقدسات مسلمانان و توهین به احساسات پیروان این دین مبین در سراسر جهان به شمار می آید.

علما و طلاب علوم دینی عربستانی تاکید کردند: همه جمله ها و بیانیه هایی که در محکومیت این اقدامات صادر می شود نمی تواند جنایت علیه مقدسات را محکوم سازد و امیدواریم تا ظالمان در آینده ای نزدیک به سزای اعمال خود برسند.

گفتنی است نظامیان آل سعود و آل خلیفه در روزهای گذشته با یورش به مساجد و حسینیه های شیعیان بحرین، ضمن تخریب این اماکن مقدس، قرآن کریم را نیز به آتش کشیدند./980/ب902/گ
ارسال نظرات