۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۱۲۲
آیت الله خزعلی:

پیروی از حکم ولی‌فقیه بر مراجع تقلید هم واجب است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل بنیاد بین‌المللی‌ غدیر گفت: اگر کسی حتی 40 میلیون رای بیاورد اما ولی‌فقیه وی را تنفیذ نکند، آن 40 میلیون رای برای آن شخص اعتباری نخواهد داشت.
بازديد آيت الله خزعلي از موسسه آموزش عالي اميرالمومنين اهواز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، دبیر کل بنیاد بین‌المللی‌ غدیر و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی که در میدان بسیج مشهد برگزار شد، با طرح این سوال که «شهید برونسی برای چه جان داد و چرا افتخار سرداری اسلام را کسب کرد» اظهار داشت: شهید برونسی جان خود را برای تحقق «جمهوری اسلامی» فدا کرد.

وی تقارن روز سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با روز تشییع شهید برونسی را تلاقی حبیب و محبوب دانست و ادامه داد: سردار شهید عبدالحسین برونسی علاقه و ارادت خاصی نسبت به حضرت فاطمه الزهرا (س) داشت که این مطلب در کتاب خاک ‌های نرم کوشک به عینه دیده می ‌شود.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با تاکید بر اینکه اطاعت از حکم ولی‌فقیه بر تمام مردم و حتی مراجع تقلید نیز واجب است، خاطر نشان کرد: اگر کسی حتی 40 میلیون رای بیاورد اما ولی‌فقیه وی را تنفیذ نکند، آن 40 میلیون رای برای آن شخص اعتباری نخواهد داشت.

جایگاه رهبر معظم انقلاب در بیان امام خمینی(ره)

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه رهبر معظم انقلاب در بیان امام خمینی(ره) تصریح کرد: در عصر حاضر رئیس و امام جامعه اسلامی فردی است که امام(ره) در مورد ایشان می‌فرماید «اگر کسی خیال کند مانند آقای خامنه ‌ای مردی بصیر و دلسوز که برای ملت کارگشاست، مانند او داریم، نخواهیم داشت» و «تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید».

وی خطاب به دولت گفت: بسیار خوب است که دولت بعضی افراد را که قصد نفوذ دارند، شناسایی کرده و جلوی آنها را بگیرد./934/پ203/ع

ارسال نظرات