۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۲۱۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

تطیبق شیوه زندگی با آموزه های قرآنی سعادت دنیا و آخرت انسان را تضمین می کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر انس بیشتر جامعه با قرآن کریم، گفت: اگر انسان شیوه زندگی خود را با تعالیم و آموزه های قرآن تطبیق دهد، سعادت دنیا و آخرت نصیب او می شود.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز دوشنبه در دیدار شماری از کارکنان وزارت دفاع شرکت کننده در طرح تعالی بصیرت، برگزاری این طرح در شهر مقدس قم را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها باید قدر خود را بدانند و از فضای معنوی و فرهنگی این شهر و همچنین نصایح و مواعظ علما و مراجع در جهت تقویت بنیه های اعتقادی و معرفتی خود بهره بگیرند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات و روایاتی به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و ابراز داشت: مواعظ و نکات تعلیمی قرآن کریم بهترین وسیله برای خودسازی انسان است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه شیوه و مشق زندگی را باید از قرآن کریم آموخت، تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از ما انسان ها وقتی قرآن می خوانیم به محتوا و مضامین آیات بی توجه هستیم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم زندگی خود را با قرآن و آموزه های این کتاب آسمانی و مقدس تطبیق دهیم سعادت دنیا و آخرت نصیب ما می شود.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: اهل دنیا همچون انسان هایی هستند که در درون چاه افتاده اند و انبیا و اولیا الهی نیز همچون افرادی هستند که می خواهند انسان ها را از ته چاه نجات دهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات