۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۲۳۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حل مشکلات جوانان در رأس برنامه‌های مسؤولان قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، جوانان را آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حمایت از نسل جوان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار سرپرست سازمان ملی جوانان مازندران، جوانان را آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حمایت از نسل جوان توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

وی با تأکید براین که حل مشکلات جوانان را باید در رأس برنامه های مسؤولان کشور قرار گیرد، افزود: امروز توجه به این قشر آینده ساز و تأثیرگذار جامعه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه ساری، اشتغال، مسکن و ازدواج را سه مشکل مهم نسل جوان جامعه بیان کرد و با تأکید براین که تلاش های مسؤولان به منظور حل این سه مسأله مهم باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: عدم توجه مناسب به این سه موضوع سبب بروز مشکلات در میان نسل جوانان و همچنین جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خوشبختانه دولت نهم و دهم قدم های مثبتی را برای حل مشکلات جوانان در جامعه برداشته است، ادامه داد: اما علیرغم تلاش های صورت گرفته هنوز با حد مطلوب کمی فاصله داریم و این نیازمند تلاش و مساعدت بیشتر دولت است.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز دشمنان نظام اسلامی همه تلاش خود را برای گسترش هجمه های فرهنگی در سطح جامعه اسلامی به کار گرفته اند، بیان داشت: نسل جوان کشور ما گروه هدف دشمنان در این هجمه های سنگین  هستند که این نیازمند هوشیاری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جوانان و نوجوانان ما امروز در معرض شدیدترین آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، گفت: این آسیب‌ها سبب بی هویتی و بیگانه شدن یک جوان از آموزه‌های دینی و اسلامی می شود و این همان هدف شومی است که نظام سلطه دنبال می کند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز از ابزار نرم افزاری برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: آنها در توطئه های نرم خود نسل جوان را در اولویت قرار داده اند و این موضوع ضرورت توجه به جوانان را بیشتر می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نسل جوان ما تشنه معارف ناب الهی است، خاطرنشان کرد: باید با ابزارهای مناسب و تأثیرگذار در جهت تقویت هویت دینی و اسلامی جوانان تلاش بیشتری صورت گیرد.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود ترویج ازدواج آسان در میان نسل جوان را ضروری خواند و با بیان این که متولیان دینی و فرهنگی جامعه به ویژه خانواده ها باید در این مسیر گام های مؤثرتری بردارند، ادامه داد: ترویج مناسب ازدواج آسان در میان جوانان سبب کاهش بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد.

در ادامه این دیدار، سرپرست سازمان ملی جوانان مازندران، ساماندهی امور جوانان را یکی از مهم ترین برنامه‌های مسؤولان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه دولت نهم و دهم قدم های مناسبی در این خصوص برداشته اشت.

روح الله معافی در بخش دیگری از سخنان خود  از برگزاری همایش بین المللی با عنوان «جهان بدون سلطه» 29 اردیبهشت به میزبانی مازندران خبر داد و افزود: این همایش بزرگ  جاری با حضور اندیشمندان، صاحب نظران و فرهیختگان داخلی و خارجی به مدت یک روز در حسینه عاشقان ساری برگزار می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات