۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۸۵۲

طلاب تبریزی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل راهی تهران می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ بیش از 90 طلبه و روحانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم تهران خواهند شد.
کاروان پياده
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، فرمانده بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: بیش از 90 طلبه و روحانی از حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی فردا برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم تهران خواهند شد.

وی خاطر‌نشان کرد: این کاروان مشتکل از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان از ساعت 18 فردا به سمت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: افزون بر این تعداد، طبق هماهنگی های به عمل آمده هر روحانی با یک از کاروان های اعزامی از استان آذربایجان شرقی همسفر شده و به برگزاری مراسم های دینی و اقامه نماز جماعت خواهند پرداخت.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر بهره مندی هر چه بیشتر و بهتر از رهمنودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه در حقیقت طی مسیر همان راه اولیا و اوصیای الهی و ائمه اطهار(ع) است.

وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی درصدد دوری جوانان از اندیشه های امام خمینی(ره) گفت: نسل جدید انقلاب باید با افکار ضداستکباری و استبدادی امام راحل آشنا شده و بدانند که نظام‌های ضداسلامی شرق و غرب از این اندیشه‌های الهی واهمه دارند./935/پ202/س
ارسال نظرات