۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۱۱۵

مراسم ارتحال امام خمینی با حضور ائمه جماعات اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت امام راحل با حضور ائمه جماعات اصفهان در مسجد جواد الائمه (ع) این شهر برگزار شد.
امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مراسم بزرگداشت امام راحل روز گذشته با حضور ائمه جماعات اصفهان در مسجد جواد الائمه‌(ع) اصفهان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) مسجد را سنگر می‌دانستند، ابراز داشت: باید این سنگر ها را حفظ کرد و برای تبلیغ دین از آنها نهایت استفاده را برد.

وی ادامه داد: روحانیت طبیب سیار برای درمان آلام روحی مردم است و این درسی است که ما از پیامبر اسلام‌(ص) می گیریم.

در ادامه حجت الاسلام محمد‌رضا صالحیان مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان نیز امام خمینی‌(ره) را آغاز ‌ر تحول عمیق در جهان اسلام دانست و گفت: آنچه در جهان اسلام اتفاق می‌افتد به برکت هدایت‌های امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: باید خدا را شاکر بود که بعد از امام‌(ره) رهبری نظام به دست حضرت آیت الله خامنه ای افتاد و ایشان با درایت تمام کشتی انقلاب را در طوفان فتنه‌ها هدایت کردند.

در ادامه نیز حجت الاسلام محسن قرائتی به بحث‌های سیاسی روز اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ مخلوقی بالاتر از انسان و در بین انسان‌ها معصومین و در بین آنها پیامبر اسلام‌(ص) نیست؛ ولی قرآن در آیات مختلف خطاب به همین پیامبر‌(ص) می‌گوید اگر از مرز توحید، وحی و ولایت خارج‌شدی کار تو پوچ خواهد بود.

حجت الاسلام قرائتی با بیان این‌که روحانیت شیعه با هیچ کس عقد اخوت ندارد، تأکید کرد: سیاست امروز روحانیت همین است که اگر کسی از مرز توحید، وحی و ولایت خارج شد، مطرود است./965/پ202/س
ارسال نظرات