۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۸۰۴
رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری:

اخلاص خانواده شهدا نمی گذارد ناخالصی های انقلاب پنهان بماند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: اخلاص و تقوای شهدا و خانواده های آنها به عنوان حقیقتی است که نخواهد گذاشت ناخالصی های انقلاب پنهان بماند.
علي اكبر ناطق نوري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، امروز در یادواره شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عباسعلی ناطق نوری، نماینده مردم نور در دوره اول مجلس شورای اسلامی، که در مصلای الغدیر شهرستان نور برگزار شد، تقارن سی امین سالگرد شهدای هفتم تیر با مبعث حضرت رسول(ص) را قابل توجه دانست و گفت: آیت الله شهید بهشتی به عنوان یکی از شخصیت های تأثیرگذار و انقلابی نظام در طول عمر با برکت خود تلاش های فراوانی در جهت تقویت پایه های نظام اسلامی داشت.

وی افزود: جرم شهید بهشتی و یارانش تنها این بود که بیشتر و زودتر از بقیه و دیگران می فهمیدند و زودتر از همگان متوجه شدند که بنی صدر منحرف است و مخالفان او را نخواستند.

حجت الاسلام ناطق نوری در ادامه سخنان خود با بیان این که نبی مکرم اسلام علت به وجود آمدن اسلام است، افزود: عامل محدثه اسلام در ایران نیز امام راحل بوده که توانست پس از قرن ها اسلام را در ایران احیا کند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با سردادن فریاد اسلام خواهی ارزش های ناب اسلامی را که در مهجوریت کامل به سر می برد دوبار احیا کرد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را باید احیاگر اسلام ناب در قرن حاضر معرفی کرد.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به سه دهه نفاق و دو رویی دشمنان در برابر ملت ایران گفت: نظام استبکار از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب در پی نابودی این نظام برآمده از متن مردم بودند و افزون گذشت بیس از سی سال از عمر این انقلاب دشمنان هر روز در پی توطئه ای جدید برای براندازی هستند.

وی، امام راحل و شهدای گران قدر را عامل بقای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با برپایی یک نهضت عظیم در دنیای غبارآلود آن زمان تحول جدیدی در خاورمیانه ایجاد کرد و سبب شد تا همه برنامه های دشمنان اسلام در خاورمیانه شکست بخورد.

حجت الاسلام ناطق نوری اظهارداشت: شهدا در جنگ عامل دیگر بقای اسلام و انقلاب اسلامی بودند چراکه همه دنیا برای جنگ با ایران اسلامی بسیج شده بودند اما این شهدا بودند که اسلام را زنده نگه داشتند.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با تأکید بر این که اخلاص و تقوای شهدا و خانواده های آنها به عنوان حقیقتی است که نخواهد گذاشت ناخالصی های انقلاب پنهان بماند، خاطرنشان کرد: این حقیقت مهم ریاکاری ها و دروغ پردازی ها را نمایان خواهد کرد.

حجت الاسلام ناطق نوری همچنین بر تواضع و فروتنی مسؤولان تاکید کرد و گفت: مسؤولان کشور باید همانند پیامبر اکرم(ص) با مردم خوش رفتاری کنند و تواضع داشته باشند و نباید میز دنیا آنان را فریب دهد.

وی با اشاره به این که اگر همه مسؤولان نظام به وظایف و تکالیف خود در برابر نظام عمل کنند همه توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد، خاطرنشان کرد: هرشخص در هر مسند و لباسی اگر بخواهد به این انقلاب که شهیدان را تقدیم اسلام کردند نیرنگ بزند لاجرم رسوا خواهد شد.

حجت الاسلام ناطق نوری ادامه داد: چشم همه دنیا و کفر به انقلاب اسلامی ایران است و اگر ملت ایران و مسؤولان همدلی داشته باشند ابرقدرت های دنیا نمی تواند هیچ غلطی در مقابل سد آهنین این ملت قهرمان کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات