۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۴۵۸
صبح امروز در مشهد آغاز به کار کرد؛

دوره آموزشی حضرت مهدی ویژه مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی حضرت مهدی(عج) ویژه مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از امروز به مدت چهار روز در مشهد برگزار می شود.
اوقاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دوره آموزشی حضرت مهدی(عج) ویژه مدیران کل استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صبح امروز در هتل سحاب مشهد مقدس کار خود را آغاز کرد.

در ابتدا رضایار، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، هدایت و رهبری مدیر با رهبر متفاوت و نفوذ رهبر را نفوذ معنوی برشمرد و ابراز داشت: باید در نظر گرفته که آیا نفوذ یک مدیر روحانی در یک سازمان بیشتر است یا مدیر غیر روحانی؟ از آن چیزی که در کشور خودمان تجربه کردیم در می یابیم که آن مدیر و رهبری که از جهت شخصیتی دارای قدرت نفوذ است، خیلی مهم تر و فراتر از سایر مدیران است.

در ادامه حجت الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، به تبیین فعالیت های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: بحث اعزام مبلغ روحانیان در ماه رمضان با توجه به شرایط امسال دستور العمل ویژه ای در موضوع ماه رمضان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: استفاده از استادان سطوح عالی تفسیر در ماه رمضان امسال مورد توجه قرار گرفته است و نگاه اوقاف این است که این افراد حتما در امامزادگان و بقاع متبرکه حضور داشته باشند؛ از این رو باید به صورت کامل از ظرفیت استادان اعزامی استفاده شود.

وی با اشاره به مراسم های ماه مبارک رمضان و شب های قدر بیان کرد: امروز به انتخابات نزدیک هستیم از این رو نباید به هیچ عنوان محافل معنوی و مراسم شب‌های قدر به بحث انتخاباتی و تبلیغی افراد خاصی پرداخت شود.

گفتنی است در این همایش، آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، استاد دروس خارج حوزه علمیه قم و حجت الاسلام  راشدیزدی، استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

قابل ذکر است، دوره آموزشی حضرت مهدی(عج) ویژه مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به مدت چهار روز در هتل سحاب مشهد مقدس در حال برگزاری است./968/پ202/س

ارسال نظرات