۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۱۶۲
آیت الله طبرسی:

دشمن با بهره‌گیری از فضای انتخاباتی آینده به دنبال اهداف شوم خود است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با اشاره به در پیش نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام از همین امروز برای سوء استفاده از انتخابات در جهت منافع خود در حال تلاش و توطئه افکنی هستند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به در پیش نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به تلاش دشمنان نظام با بهره برداری سوء از این انتخابات به نفع منافع شوم خود اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام از همین امروز برای سوء استفاده از انتخابات آینده در جهت منافع خود در حال تلاش و توطئه افکنی هستند.

وی حفظ هوشیاری و بصیرت در این عرصه را ضروری دانست و با بیان این که دشمن همانند دیگر انتخابات در کشور به دنبال ایجاد شبهه در اصل انتخابات است، افزود: کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات هدف اصلی دشمن از طرح مسائل شبهه برانگیز دراین خصوص است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور حداکثری مردم در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات را پاسخ کوبنده ای به همه دخالت ها و توطئه افکنی های دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در سه دهه اخیر با حضور همه جانبه خود نشان دادند که مدافع اصلی نظام و ارزش های انقلاب هستند.

آیت الله طبرسی، حفظ نظام را اوجب واجبات دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه اسلامی در این خصوص وظیفه و تکلیف دارند، تصریح کرد: ملت ایران باید با تقویت وحدت و همدلی در جهت تأمین منافع نظام گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حفظ وحدت و تقویت بصیرت را لازمه پاسداری و حراست از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: امروز همه مردم و مسؤولان نظام اسلامی باید هوشیارانه در این مسیر گام بردارند.

امام جمعه ساری با مثبت ارزیابی کردن طرح نمایندگان مجلس برای وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس، گفت: این اقدام حرکت خوبی در جهت حضور افرادی انقلابی و ولایت مدار در مجلس نهم است.

وی، ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان را هدف دشمنان نظام اسلامی بیان کرد و با بیان این که دشمن برای تحقق اهداف شوم خود دراین حوزه همه تلاش و سرمایه‌گذاری خود را به کار گرفته است، ادامه داد: تقویت وحدت بهترین راه برای خنثی‌کردن توطئه دشمنان در این خصوص است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آحاد جامعه اسلامی به ویژه مدیران و مسؤولان نظام باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال های اخیر همیشه راه گشای همه امور بوده است.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خداوند دانست و با تأکید براین که هیچ یک از ماه‌های سال به اندازه ماه مبارک رمضان با برکت نیست، ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران اسلامی نیز در این ماه پرفیض با حضور در سطح مساجد و تکایا از معنویت این ماه بهره مند می شوند.

امام جمعه ساری با تأکید بر فراهم کردن زمینه ای برای جذب جوانان در سطح مساجد، گفت: برنامه های دینی و فرهنگی مساجد باید به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شود که یک جوان و یا نوجوان با علاقه وارد مسجد شود.

آیت الله طبرسی به نقش روحانیت و امام جماعت مساجد در جذب نسل جوان به مسجد اشاره کرد و با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد است، ادامه داد: امام جماعت مسجد باید با تقویت ارتباط خود با نسل جوان زمینه ایجاد یک دوستی معنوی را فراهم کند.

وی در پایان سخنان خود افزایش و استحکام اعتقادات مذهبی به ویژه در بین جوانان را عامل و سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشنمان دانست و گفت: برگزاری مراسم وعظ و خطابه در این ماه پر برکت در مساجد باید تقویت شود./950/پ201/س
ارسال نظرات