۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۵۵۸
آیت الله طبرسی:

خیزش‌های مردمی در خاورمیانه زمینه انقلاب جهانی با محوریت اسلام را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که حرکت‌های آزادی‌خواهانه در منطقه زمینه یک انقلاب جهانی با محوریت اسلام را فراهم کرده است، گفت: امروز روح اسلام خواهی در اقصی نقاط دنیا نهادینه شده است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی‌ گفت: ملت همیشه در صحنه ایران امروز ثابت کردند که همواره مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

وی، نابودی دیکتاتورهای منطقه را نتیجه حماسه آفرینی های ملت ایران در روز جهانی قدس دانست و تصریح کرد: امروز روز قدس به نمادی برای سرنگونی حکام دیکتاتور تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است، بیان داشت: سرنگونی چهار دیکتاتور و دست نشانده غرب در خاورمیانه نشان دهنده ساقط شدن رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، سقوط دیکتاتور مصر و انقلاب های مردمی در خاورمیانه را ضربه سختی بر پیکره رژیم جعلی اسرائیل دانست و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با سقوط حامیان خود در منطقه دیگر هیچ امیدی برای بقای ندارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می کشد، بیان داشت: این رژیم فاسد همانند غده ای چرکین در منطقه خاورمیانه است که هر چه زودتر باید نابود شود تا مردم منطقه منطقه ای بدون صهیونیسم را تجربه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حسنی مبارک را مهم ترین حامی رژیم صهیونیستی معرفی کرد و با بیان این که فرعون مصر در طول دوران حکومت خود در کشتار مردم بی گناه فسلطین همراه اسرائیل غاصب بود، خاطرنشان کرد: عاقبت ننگین حسنی مبارک نشان درس روشنی برای دیگر حکام دیکتاتور منطقه است.

آیت الله طبرسی با بیان این که حرکت‌های آزادی‌خواهانه در منطقه زمینه یک انقلاب جهانی با محوریت اسلام را فراهم کرده است، گفت: امروز روح اسلام خواهی در اقصی نقاط دنیا نهادینه شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که موج بیداری اسلامی به زودی همه دنیا را فراخواهد گرفت، گفت: علاقه‌مندی بسیاری از کشورهای غیر اسلامی به اندیشه های تعالی بخش اسلام نشان دهنده تأثیرگذاری صدای انقلاب اسلامی در کشورهای دنیا است.

وی با اشاره به این که غرب در تلاش است با هر ترفندی مانع از نفوذ اسلام ناب در اروپا و آمریکا شود، بیان داشت: خیزش‌های مردمی در خاورمیانه بسیاری از ملت‌های غیر مسلمان دنیا را بیدار و هوشیار کرده است.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که مسأله ولایت و رهبری به عنوان رکن اساسی نظام مورد توجه است، ادامه داد: تنها در سایه ولایت فقیه می‌‌توان ندای اسلام را به گوش جهانیان رساند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهد داد از درون جمهوری اسلامی، انحراف پدید آید، افزود: اگر قرار بود جمهوری ایرانی در کشور حکومت کند دیگر رفتن شاه معنی نداشت.

وی با تأکید براین که نباید اجازه داد دولتی در سایه انحراف تشکیل شود، بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه گروه های سیاسی باید در انتخابات آینده تنها مصالح نظام اسلامی را در نظر بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری ازسخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، این هفته را فرصت خوبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی در سه دهه اخیر دانست و گفت: مسؤولان باید مهم‌ترین خدمات ایران اسلامی را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

وی، خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه هر مدیر و مسؤولی دانست و گفت: مدیر در جامعه اسلامی باید خدمت به مردم را افتخاری برای خود بدانند و همواره در این مسیر گام بردارد.

امام جمعه ساری همچنین با تأکید بر تلاش بیشتر دولت برای رفع گرانی و بیکاری در جامعه، گفت: برای گرانی موجود در جامعه باید فکری شود و حل مشکل اشتغال مردم باید در اولویت کاری دولت مردان قرار گیرد./950/پ201/س
ارسال نظرات