۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۳۰۵

اساتید حوزه علمیه نجف از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ شماری از اساتید و فضلای حوزه علمیه نجف اشرف به منظور آشنایی با پ‍ژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نشست مشترکی با مسئولان پژوهشگاه شرکت کردند.
بازديد فضلاي عراقي از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، شیخ فاضل عبد زید البدیری محقق برجسته و مدرس حوزه علمیه نجف که سرپرستی هیئت فوق را به عهده داشت در دیدار با معاون پژوهشی و روسای پژوهشکده‌های علوم رفتاری و علوم اسلامی پژوهشگاه از حضور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و آشنایی با آن ابراز خرسندی کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام سید محمد غروی رئیس پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، به سابقه تأسیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و چگونگی شکل‌گیری آن اشاره کرد و بخش‌های مختلف پژوهشگاه را به اختصار معرفی کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلیمن سعیدی روشن، رئیس پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مرور سیر تاریخی مطالعات علوم انسانی با رویکرد اسلامی، سرآغاز آن را تحقیقات و مطالعات شهید صدر در زمینه اقتصاد عنوان کرد و با تشریح اقدامات صورت گرفته در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این زمینه، آن را بخشی از ظرفیت‌های ایجاده شده در حوزه مقدسه علمیه قم بعد از انقلاب اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام علی محمد حکیمیان معاون پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آمادگی پژوهشگاه را برای ایجاد تعاملات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حوزه علمیه نجف را اعلام کرد.

در پایان این دیدار، هیئت مزبور با حضور در اداره انتشارات از نزدیک با آثار و کتب منتشره پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آشنا شدند./916/د102/ع

ارسال نظرات