۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۲۷۴۳
رییس جمهور در جمع مردم سرعین:

غرب برای نجات ورشکستگان اقتصادی به منطقه خاورمیانه حمله کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور در جمع مردم شهر سرعین، گفت: نظام سرمایه داری غرب برای پرکردن جیب سرمایه‌داران و نجات ورشکستگان اقتصادی دنیا به منطقه خاورمیانه حمله کرد و یک میلیون انسان بی‌گناه را کشت.
دکتر احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمود احمدی نژاد در اولین روز از دور چهارم سفرهای استانی در استان اردبیل، شب گذشته در جمع مردم شهر سرعین در استان اردبیل اظهار داشت: هر فردی که انسانیت، ارزش های الهی، پیامبر و مکتب را دوست دارد، باید با تمام توان در راه آبادانی ایران اسلامی تلاش کند.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم، صداقت و محبت از بهترین اعمال است و مردم ایران اسلامی محور و کانون انسانیت، صداقت، خداپرستی، کرامت انسانی و صداقت هستند، مردم ایران در خصلت های حسنه سرآمد همه ملت های جهان بوده اند.

رییس‌جمهور با بیان این‌که محبت و عشق سرآغاز خدمت به مردم است، ادامه داد: انسان بدون محبت با سایر موجودات تفاوتی ندارد به همین خاطر است که رییس‌جمهوری سابق آمریکا به سطحی پایین‌تر از انسانیت تشبیه می‌شود.

وی تصریح کرد: نظام سرمایه داری غرب برای پر کردن جیب سرمایه‌داران و نجات ورشکستگان اقتصادی دنیا که به‌خاطر جرم و جنایت های بی شمار ورشکسته شده بودند، به منطقه خاورمیانه حمله کرد و یک میلیون انسان بی‌گناه را کشت.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت خدمت به مردم تصریح کرد: از زیباترین و بهترین راه‌های رسیدن به سعادت، خدمت به مردم و رعایت حال آنان است چرا که خدمت به مردم جزء ارزش‌های والای الهی است./935/پ203/س
ارسال نظرات