۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹
آیت الله طبرسی:

عشق و ارادت خالصانه ملت ایران به ولایت جهان را به شگفتی واداشته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که عشق و ارادت خالصانه ملت ایران به ولایت جهان را به شگفتی واداشته است، افزود: کشورهای جهان از آن حضور گسترده مردم کرمانشاه از معظم له مات و مبهوت مانده اند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان به سفر 9 روزه رهبرمعظم انقلاب اسلامی به کرمانشاه اشاره کرد و با بیان این که عشق و دلدادگی ملت ایران به ولی فقیه در این سفر کاملاً مشهود بود، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در همه حال پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با بیان این که عشق و ارادت خالصانه ملت ایران به ولایت جهان را به شگفتی واداشته است، افزود: کشورهای جهان از آن حضور گسترده مردم کرمانشاه از معظم له مات و مبهوت مانده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، عشق و پیوند میان امت و ولایت را فطری ومعنوی دانست و تأکید کرد: هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین خدشه به این احساس پاک و بی آلایش ملت ایران وارد کند.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران اسلامی بیش از سه دهه است که ارادت و دلبستگی خود را به ولی فقیه ثابت کرده اند، بیان داشت: مردم کرمانشاه با آن استقبال خود بزرگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

وی به نقش مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم این استان در جنگ تحمیلی نقش بسیار تأثیر گذاری در دفاع از کشور داشتند و این بار نیز با استقبال گسترده از رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه خود از نظام اسلامی را بار دیگر به دنیا ثابت کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جریان ولایت و امامت پیوند معنوی است که با تفکر مردم کشور به عنوان یک قانون متصل شده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه از مواضع خود در حمایت همه جانبه از ولایت و رهبری کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیردر پی ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور بوده اند، بیان داشت: آنها همه تلاش و سرمایه خود را در این جهت به کار گرفتند، اما همواره با هوشیاری و بصیرت ملت ایران نقشه های آنها با شکست روبه رو شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان با اشاره به موضوع فساد بانکی در کشور و تلاش دستگاه قضایی در پیگیری این پرونده، گفت: خوشبختانه قوای کشور برای رسیدگی به این موضوع اتفاق نظر دارند.

امام جمعه ساری، خواستار برخورد قانونی با عوامل این فساد شد و ادامه داد: برخورد جدی با این گونه افراد درس عبرتی برای دیگران خواهد شد تا مرتکب چنین جرایمی نشوند./950/پ202/س
ارسال نظرات