۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۷۰۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بیداری ملت های آزاده جهان در برابر مظاهر ظلم و ستم نتیجه خون شهداست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی، ایجاد ناامنی و شکستن اتحاد مردم در ایران را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده اند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی،مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا شب گذشته در مراسم یادواره شهدای شهر سراب گفت: بقای دین و ارزش های الهی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تضمین می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس اسلامی، ایجاد ناامنی و شکستن اتحاد مردم در ایران را سرلوحه برنامه های خود قرارداده اند، اظهار داشت: تا زمانی که تفکر بسیجی و رهبری های حکیمانه مقام عظمای ولایت در جامعه حاکم باشد دشمنان در توطئه های خود ناکام خواهند ماند.

رییس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خواستار گسترش و تقویت بصیرت در بین مردم و به ویژه جوانان جامعه شد و افزود: وحدت و همدلی و تبعیت محض از ولایت فقیه از رموز موفقیت و پیروزی انقلاب والای اسلامی در ایران بود.

حجت الاسلام ولایی خاطرنشان کرد: رمز بقا و تداوم انقلاب نیز همانا تبعیت از ولی فقیه و اتحاد و همدلی مردم است.

سخنران مراسم یادواره شهدای سراب ادامه داد: شهدای گرانقدر دفاع مقدس با تقدیم جان خویش در راه تعالی ارزش های دینی نشان دادند که پیروان راستین مکتب حسینی هستند.

وی بیداری ملت های آزاده جهان و خیزش انها در برابر مظاهر ظلم و ستم را نتیجه خون شهدا دانست و بر پایداری در راه و اهداف شهدا تاکید کرد.

در ادامه قربان علی نورمحمدی فرمانده سپاه سراب گفت: تلاش اصلی دشمنان برای نابودی نظام اسلامی در جهت گسستن پیوند بین ملت و رهبری متمرکز شده است.

وی تصریح کرد: این تلاش ها با بصیرت و هوشیاری ملت هربار با شکست مواجه شده و خواهد شد.

گفتنی است مراسم معنوی یادواره 200شهید دفاع مقدس شهر سراب به همت حوزه بسیج شهید باکری در مسجد جامع این شهر برگزارشد./949/پ203/ع

ارسال نظرات