۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۸۰۱
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

13 آبان اصلی‌ترین مسیر مبارزه ‌با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان پایبندی به اصول اسلامی را نیازمند برپایی و شرکت در میدان‌های اجتماعی دانست و گفت: 13 آبان یکی از میدان‌های اجتماعی در مسیر مبارزه اصیل با استکبار است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان این که 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، گفت: 13 آبان روز تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی با برشمردن اهداف برگزاری راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان همچون سال‌های گذشته انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی ابراز خواهند کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر برگزاری برنامه های ویژه سیزدهم آبان در مراکز دانشگاهی افزود: باید جلسه ای ویژه با مسؤولان مراکز دانشگاهی در سطح استان برگزار شود تا انگیزه ها برای پاسداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری نشست های دانشجویی پررنگ‌تر شود.

حجت الاسلام اشجری یکی از ویژگی های بارز راهپیمایی سال گذشته سیزدهم آبان را حضور پرشور نوجوانان، جوانان و آحاد مردم اعلام کرد و اظهار داشت: امسال نیز باید بستر برای حضور همه اقشار مردم گیلان در کنار دانش آموزان و دانشجویان فراهم شود.

وی با اشاره به روحیه استکبارستیزی حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و اسرائیل را افتخار ملت ایران اسلامی و همه دنیا یاد می‌کردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، وجود رهبر معظم انقلاب و مواضع صریح و آشکار ایشان در برابر فتنه گران را بزرگ‌ترین نعمت خواند و افزود: تا دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با مردم شریف ما ادامه داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز بزرگ‌ترین افتخار خواهد بود.

حجت الاسلام اشجری حضور هر ساله مردم در راهپیمایی 13 آبان را بیانگر پویایی اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) دانست و گفت: تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان از جمله راه‌های وفاداری به آرمان‌های اسلام و انقلاب است. 

وی
اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمای 13 آبان بیانگر پویا بودن اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) در همه دوران‌ها و در همه سطوح است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان پایبندی به اصول اسلامی را نیازمند برپایی و شرکت در میدان‌های اجتماعی دانست و گفت: 13 آبان یکی از میدان‌های اجتماعی در مسیر مبارزه اصیل با استکبار است.

وی 13 آبان را یاد آور همه رنج ها و زحمت های ملت ایران برای دستیابی به آزادی و استقلال دانست و گفت: وقایع 13 آبان چراغ راهنمای نسل های آینده برای ادامه دادن به مبارزه برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

حجت الاسلام اشجری از همه مسؤولان و مدیران اجرایی استان خواست تا زمینه برگزاری برگزاری با شکوه راهپیمایی یوم الله 13 آبان را همانند سال های گذشته فراهم کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات