۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۰۷۳
امام جمعه مسجد سلیمان:

سرعت گسترش آموزه های اسلامی در جهان دشمنان را به تحیر وا داشته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان، سرعت انتقال و گسترش آموزه های اسلامی در جهان را شگفت انگیز دانست و اظهار داشت: هم اکنون پیام انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان رسیده و این مسأله دشمنان را به تحیر واداشته است.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله سیزده آبان، اظهار داشت: 13 آبان نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است که مردم غیور ایران همه ساله با حضور در خیابان ها برعلیه استکبار جهانی شعار داده و یاد و خاطره آن روز با شکوه یعنی تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان سرافراز نظام اسلامی را زنده می کنند.

وی با بیان این که هم اکنون میوه های انقلاب اسلامی ایران با بار نشسته و قابل چیدن است، ابراز داشت: در این برهه از زمان که ملت ایران علمدار و محو حرکت های ضد استکباری و استبدادی در جهان است و مردم و غرب بر علیه حاکمیت غرب به قیام برخاسته اند، باید جوانان و نوجوانان آگاه و با بصیرت نظام اسلامی با شکوه تر از هر زمان دیگر در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان شرکت کرده و با برادران خود در دیگر کشورهای جهان اعلام حمایت و همدردی کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان، با تأکید بر این که روحانیان و فعالان عرصه های فرهنگی باید نسبت به بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام یوم الله 13 آبان سرمایه گذاری های جدی انجام دهند، گفت: روحانیان و خبرگان عرصه ای تربیتی و فرهنگی، باید با همه قوا و توان خود این روز بزرگ را به عنوان افتخاری ملی در روح و جان دانش آموزان حک کنند.

وی اذعان داشت: مردم ایران بدانند که پیام انقلابشان به گوش جهانیان رسیده و این مسأله دشمنان را به هراس و تحیر واداشته است، به طوری که روزنامه نیویورک تایمز این چنین می نویسد که جوانان نیویورک خط خود را از جوانان التحریر مصر گرفته و جوانان مصری خط و سرمشق خود را از سخنان و خطبه های مقام معظم رهبری آن حامی و پشتیبان جوانان آزادی خواه گرفته اند.

امام جمعه مسجد سلیمان، تصریح کرد: پیش بینی می کنم که انشاءالله 13 آبان امسال با شکوه و گسترده تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امینی با انتقاد از وجود برخی از کالاهای دولت های مستکبر و صهیونیستی در ایران، گفت: مسؤولان و دولتمدران نظام اسلامی بیدار باشند تا مبادا دشمنان از جنبه های دیگری به ایران ضربه زنند؛ چرا که مشاهده می شود برخی از کالاهای دولت های مستکبر و صهیونیستی در ایران رواج دارد و این مسأله به هیچ وجه نشانه خوبی نیست؛ چرا که ما باید به لوازمات فرهنگی و اقتصادی دشمن توجه کنیم که می خواهد از چه طریقی جنگ چندین ساله با ایران را ادامه دهد.

وی اظهار داشت: مردم غیور و استکبار ستیز ایران هوشیار باشند که هر گونه استفاده از کالای شرکت های وابسته به صهیونیست، به منزله حمایت و پشتیبانی از این گونه کشورهاست؛ از این رو مردم خدا جو و ولایت مدار ایران با عدم استفاده و تحریم کالاهای صهیونیستی بار دیگر ضربه محکمی را به دشمنان وارد کنند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات