۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۳۶۲
خطیب کویتی:

وهابی‌ها مروجان اسلام آمریکایی هستند

خبرگزاری رسا ـ خطیب کویتی در حضور هزاران نفری مردم شهرک اندیشه شوشتر، بیان داشت: وهابی‌ها که دم از دین اسلام و سنت نبوی می زنند بزرگ ترین خیانت کار به پیامبر و دین مبین اسلام هستند.
حجت الاسلام الفالي از خطباء مطرح عراق در جشن با شکوه سوم شعبان در اهواز حجت الاسلام فالي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدباقر فالی، خطیب کویتی، شب گذشته در نخستین ویژه برنامه دهه ولایت در خوزستان که در جمع هزاران نفری مردم شهرک اندیشه شوشتر برگزار شد، شرط قبولی همه اعمال مسلمانان را ولایت امام علی(ع) دانست و گفت: در این قضیه هیچ استثنایی وجود ندارد؛ چراکه این یک دستور الهی است و برهمگان واجب است که از آن تبعیت کنند.

حجت الاسلام فالی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که سعادت در دنیا و آخرت تمسک به ولایت امیرالمؤمنین(ع) است، خطاب به جوانان شوشتری ابراز داشت: اگر خواهان زندگی باشرف و با عزت هستید آموزه های امام علی(ع) و فرزندان ایشان را سرلوحه زندگانی خود در دنیا و آخرت قرار دهید.

این خطیب کویتی با اشاره به آیه قرآنی « یایها الرسول بلغ انزل من ربک ......»، اظهار داشت: در این آیه روشن و تبیان قرآنی خداوند تبارک و تعالی می فرمایند ای پیامبر ولایت حضرت علی(ع) را به مسلمانان اعلام کن که اگر این کار را انجام ندهی رسالت نبوی تو تکمیل نخواهد شد.

وی در حالی که به زبان عربی اضافه کرد: در این آیه خداوند با صراحت به پیامبر می فرمایند که اگر این کلام الهی(ولایت حضرت علی(ع)) را به مسلمانان اعلام نکنی همه نبوت تو از بین می رود؛ چراکه تکمیل نبوت پیامبر به اعلام ولایت حضرت علی(ع) از سوی ایشان بستگی داشت.

حجت الاسلام فالی با اشاره به اقدامات فرقه ضاله وهابیت، وهابیت را بزرگ ترین خیانت کاران به پیامبر و دین مبین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: سردمداران وهابیت کسانی هستند که دم از اسلام و پیامبر می زنند اما آنان مرج کنندگان اسلامی آمریکایی و یکی از تحریف کنندگان دین اسلام هستند.

وی با تأکید بر این که نماز و اعمال بدون ولایت مانند بازی کردن طفل با آب است، اذعان داشت: خلیفه بلافصل و جانشین برحق پیامبر، حضرت امیرالمؤمنین(ع) است که وهابیت خیانت کار با برخی اقدامات مخربانه قصد دارند که این حقیقت را انکار کنند اما باید به آنها گفت که تا خون و جان در بدن داریم نخواهیم گذاشت خدشه ای به حقانیت امیرالمؤمنین(ع) وارد شود./9461/پ203/ص
ارسال نظرات