۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۴۰۴

عیادت نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از امام جمعه سابق اهل سنت عنبران

خبرگزاری رسا‌ ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با حضور در منزل شیخ ثابت شفیقی، از امام جمعه سابق اهل سنت منطقه عنبران شهرستان نمین عیادت کرد.
عيادت
به گزازرش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردیبل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز با حضور در منطقه سنی نشین عنبران شهرستان نمین و منزل شیخ ثابت شفیقی، از امام جمعه سابق اهل سنت عنبران عیادت کرد.

وی با قدردانی از اقدامات شیخ شفیقی در تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه خاطر‌نشان کرد: امام جمعه سابق اهل سنت عنبران همواره نقش تأثیرگذاری در اتحاد و یکدلی مردم عنبران در جهت آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران داشته و دارد.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که رمز پیروزی و غلبه بر دشمنان اسلام، وحدت و همدلی است، تصریح کرد: عزت و اقتدار امت اسلامی تنها در سایه تبعیت از رهبری و وحدت زیر پرچم قرآن و نبوت محقق خواهد شد، از این رو دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و جدایی میان شیعه و سنی هستند.

وی با تأکید بر این که بنده تا زنده هستم برای تقویت اتحاد و اتفاق مسلمانان این مرز و بوم تلاش خواهم کرد، افزود: نجات امت اسلامی را باید در فلسفه حدیث ثقلین و واقعه غدیر جستجو کرد، امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت در مقابل دنیای کفر است.

بنا بر این گزارش، رییس کل دادگستری استان، امام جمعه نمین و عنبران و فرماندار نمین به همراه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از شیخ ثابت شفیعی امام جمعه سابق نمین عیادت و از آخرین وضعیت درمانی آن عالم اهل سنت باخبر شدند./935/پ202/س
ارسال نظرات