۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۵۵۴
معاون آموزش و پرورش خوزستان:

ترویج آموزه های قرآنی بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پرورش خوزستان، ترویج آموزه های قرآنی را بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: یکی از عواملی که دشمنان در طول عمر نظام اسلامی نتوانستند آن را از ما بگیرند قرآن است که اگر آن را از دست بدهیم همه چیز از بین می‌رود؛ از این رو بهترین راه مقابله با آن ترویج آموزه های قرآنی است.
قرآن نفيس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی بهرام‌زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان، عصر امروز در دومین همایش مدارس قرآنی جنوب استان خوزستان که در آبادان برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی برای شکست دادن انقلاب اسلامی ایران دو جنگ تغییر سخت‌افزاری ایران و جنگ نرم برای تضعیف ایمان مردم را به راه ‌انداخت.

وی افزود: در جنگ سخت آنها با سوء استفاده از آدم‌های جاهل از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران به منظور تغییر اساس نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

بهرام‌زاده، با اشاره به این که هر گوشه از شهرستان آبادان، یادآور خاطره گلوله‌های استکبار است، گفت: مردم دین‌دار این شهر که سرشار از ایمان به خدا و غیب و دستورات امام راحل(ره) بودند، جانانه از شهر و میهن اسلامی خود دفاع کردند و در کوچه‌های شهر به خون غلطیدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان، تأکید کرد: مستکبران همچنان از سیاست‌های خود دست نکشیده و به دنبال فرصتی برای براندازی اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که این مسأله همان هدف آنها برای تغییر سخت افزاری است.

وی با اشاره به دیگر اهداف استکبار جهانی در جنگ با ایران، اظهار داشت: نکته ای که در مبارزات مستکبران با ایران از گذشته مشاهده می‌ شد و تاکنون و با شدتی بیشتر ادامه دارد این است که آنها به دنبال تغییر در نظام آن از طریق جنگ های نرم و استراتژیکی هستند.

بهرام زاده، اذعان داشت: دشمن دیگر برای جنگ با ایران به فکر بمباران و حمله نمی‌افتد؛ چرا که می‌داند که مردم ایران با ایمان خود در برابر هر حمله‌ای مقاومت می‌کنند؛ از این رو راه دیگر آنها برای شکست دادن ایران برنامه‌ریزی برای نفوذ در عقل و ایمان مردم و تضعیف آن است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان گفت: آنها با به کارگیری دانشمندان و محققانی در سازمان جاسوسی (سیا) و با انجام مطالعات در مورد راه ‌های تأثیر گذاشتن بر ایمان مردم می‌خواهند این عوامل قدرت را از آنها بگیرند اگر چه این کار چند نسل به طول بیانجامد.

وی تصریح کرد: اگر امروزه نگاهی به ظاهر جوانان کنیم متوجه جنگ گسترده دشمنان می شویم؛ از این اگر عوامل قدرت ملت ایران یعنی همان عشق و ارادت به آرمان های متعالی نظام است را از جامعه بگیرند ایمان مردم ضعیف شده و در این صورت اسیر حربه های دشمنان می شود. یکی از آن عواملی که آنها نتوانستند در سالهای طولانی از ما بگیرند قرآن است که اگر آن را از دست بدهیم همه چیز از بین می‌رود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه طرح مدارس قرآنی برای توجه بیشتر و تخصصی‌تر شدن کار آموزش قرآن در مدارس است، بیان داشت: این طرح با وجود نواقصی که دارد اما دارای اصالت است زیرا اگر فرزندان ما در مسیر قرآن و علم قرار بگیرند دیگر اشکالی در جامعه ما پیش نمی‌آید./9465/پ202/ص
ارسال نظرات