۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۶۷۵۰
امام جمعه هفتگل:

ولایت مطلقه فقیه سبب استحاله نشدن انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هفتگل، وجود ولایت مطلقه فقیه در ایران را سبب استحاله نشدن این نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: همه تحلیلگران، استحاله نشدن انقلاب اسلامی ایران و ثابت قدم بودن نظام جمهوری اسلامی را نتیجه حکومت ولایت مطلقه فقیه بر جامعه ایران می‌دانند.
حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي پور
امام جمعه هفتکل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ‌پور، امام جمعه هفتگل، روز گذشته در دیدار با مسؤولان این شهرستان، اظهار داشت: مسؤولان دولتی و اجرایی باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند تا در این ایام آنها احساس تغییر کرده و این خود بهترین عیدی برای آنها است.

وی گفت: دهه ولایت و عید غدیر خم ایام بسیار مهمی است و اگر غدیر را از تشیع بگیریم تفاوتی میان مذاهب و ادیان دیگر با مذهب تشیع در دین اسلام وجود نخواهد داشت.

امام جمعه هفتگل با شرح وقایع رخ افتاده در لیلة‌المبیت و یوم‌الدار، بیان داشت: حضرت علی (ع) کسی است که در همه صحنه‌ها و شرایط سخت در مقام دفاع از پیامبر اعظم (ص) بر می‌آید و خود را سپر بلای ایشان می‌کند و این حضرت باید برای شیعه سرمشق و درس آموز باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت غدیر و ولایت، خاطرنشان کرد: هر کاری بدون وجود ولایت و هر جلسه‌ای در زیر پرچمی غیر از پرچم ولایت برگزار شود بی‌فایده بوده و نتیجه‌اش منجر به خیر نخواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، نقش ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران را درخشنده عنوان کرد و افزود: همه تحلیلگران، استحاله نشدن انقلاب اسلامی ایران و ثابت قدم بودن نظام جمهوری اسلامی را نتیجه حکومت ولایت مطلقه فقیه بر جامعه ایران می‌دانند.

امام جمعه هفتگل، خطاب به مسؤولان این شهرستان، بیان داشت: در این دهه، همه تلاش و امکانات خود را جزم کنید تا مراسم باشکوه و گسترده ای را برگزار کنید؛ چرا که این مسأله نقشی مؤثر در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد./9465/پ203/ص
ارسال نظرات