۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۰۰۹
یک مبلغ:

ولایت رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام فالی اظهار داشت: ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.
حجت الاسلام فالي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمد باقر فالی، خطیب عرب زبان کویتی در آخرین برنامه خود در اهواز، به نقش جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: در برهه حساس کنونی، تنها کشوری که پرچم ناب محمدی(ص) را دنیا برافراشته، همان جمهوری اسلامی ایران است.

مبلّغ حوزوی با تأکید بر ولایتمداری مخلصانه و جانانه ملت ایران، بیان داشت: مادامی که ولایت اهل بیت(ع) در دل ملت ایران باشد،همواره از گزند دشمنان محفوظ و پیروز خواهند ماند.

واقعه غدیر نقطه عطفی است که جامعه اسلامی را به منافق و مؤمن تبدیل کرد

حجت الاسلام فالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که خداوند علاوه بر قوه عقلی که به انسان ها داده، پیامبرانی را برای هدایت بشر فرستاده است، گفت: حضرت محمد(ص) که خاتم الانبیاء است پس از 23 سال تبلیغ دین اسلام، آیه اتمام نعمت را بر وی نازل شد که این نشان از اهمیت موضوع تعیین امامت پس از ایشان می باشد.

وی بس از تشریح واقعه غدیر خم، خاطرنشان کرد: گرمای طاقت فرسای برکه غدیرخم و حضور بیش از صد و بیست هزار نفر از مسلمانان نشان از اهمیت این موضوع است.

خطیب عرب زبان کویتی با اشاره به برگزاری مراسم پروشور دهه ولایت در ایران اسلامی و کشورهای جهان، اظهار داشت: واقعه غدیر خم، نقطه عطفی است که جامعه اسلامی را به منافق و مؤمن تبدیل کرد.

حجت الاسلام فالی با بیان این که شیعیان مصادر زیادی را برای اثبات واقعه غدیر حتی در مصادر اهل سنت دارند، ابراز داشت: وجود حدود 360 مصدر از علماء اهل سنت که توسط علامه امینی در کتاب خود جمع کرده است، نشان از واقف بودن اهل سنت به ولایت و امامت امام علی است.

وی در ادامه با انتقاد از بد حجابی در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مردانی که حتی به مساجد نیز می آیند، نسبت به مسئله حجاب خانم های آنان متوجه نمی شوند و آن را جزئی از پیشرفت فرهنگی می دانند.

حجت الاسلام فالی با بیان این که امروزه شاهد رعایت نکردن برخی از قوانین قرآن کریم در جامعه اسلامی هستیم، ابراز داشت: بنا به فرموده قرآن کریم مبنی بر این که « أوفوا بل عهد إن العهد کان عنه مسؤولا »، تخلف از وعد خلاف فرامین الهی است.

وی تبلیغات سوء درباره وجود فرقه های انحرافی به ویژه وهابیت در استان خوزستان را بی اساس دانست و افزود: تاریخ خوزستان همه نشان از ولایت و عشق به ائمه عصمت و طهارت(ع) است.

وی با تأکید بر این که خیر دنیا و آخرت داشتن محبت اهل بیت(ع) است، خاطر نشان ساخت: ملت ایران امروزه یک صدا و یک دل همه با هم ندای یا علی را می دهد و ولایت علی ابن ابیطالب را با همه جهان تغییر نخواهند کرد./9463/پ202/ص
ارسال نظرات