۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۲۰۴
آیت الله طبرسی:

تخریب حرم ائمه اطهار نمی تواند مانع ترویج محبت به اهل بیت شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که ائمه و اهل بیت(ع) حقایق ابدی هستند و با تخریب مقبره آنها از سوی دشمنان اسلام هیچ گاه یاد آنها فراموش نمی‌شود، افزود: این بزرگان دین مبین اسلام همیشه مانند خورشید ماندگار خواهند ماند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش منطقه ای ستاد بازسازی عتبات عالیات شمال کشور در ساری گفت: در سال‌های گذشته مازندرانی های ولایی خدمات زیادی را برای بازسازی حرمین شریفین انجام داده اند که همه کمک های آنان به دلیل ارادت و احترام مردم این سرزمین به خاندان پیامبر(ص) است.

وی با بیان این که ائمه و اهل بیت(ع) حقایق ابدی هستند و با تخریب مقبره آنها از سوی دشمنان اسلام هیچ‌گاه یاد آنها فراموش نمی‌شود، افزود: این بزرگان دین مبین اسلام همیشه مانند خورشید ماندگار خواهند ماند.

امام جمعه ساری با بیان این که بازسازی حرم امامان و معصومین‌(ع) پیشرفت خوبی دارد، خاطرنشان کرد: دست اندرکاران ایرانی از همه اقصی نقاط کشورمان از جمله مازندران در کاظمین، نجف و کربلا مشغول به کار هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مازندران تاکنون 400 خشت طلا برای بازسازی حرم عسگرین و 20 میلیون تومان برای فرش سامرا اختصاص داده است، تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با همه وجود خود برای بازسازی عتبات و عالیات شتافتند و تاکنون نیز مشارکت گسترده در ای جهت بازسازی این اماکن مقدس داشته اند.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران نیز در این همایش از آمادگی استان در ادامه بازسازی اماکن متبرکه خبر داد و اظهارداشت: خدمت در مسیر بازسازی عتبات عالیات برای گرامیداشت مزار اهل بیت پیامبر در مسیر احیای سنت نبوی و میراث مبارک اهل بیت است.

وی، فعالیت در این امور را مهم وهمراه با اجر معنوی دانست و گفت: زنده نگه داشتن نام و تکریم اهل بیت پیامبراکرم (ص) توفیقی دائمی برای شیعه است.

استاندار مازندران با بیان این که دشمنان شیعیان در طول تاریخ همواره جسارت های بسیاری به قبور ائمه معصومین داشتند، گفت: کسانی که به ساحت مقدس اهل بیت(ع) در سامرا و دیگر اماکن متبرکه تعرض کردند به رسوایی و مذلت کشیده شدند و نمونه بارز آن را می توان به سرنوشت صدام و قذافی در عراق و لیبی اشاره کرد.

وی با اشاره به این که مازندرانی‌ها خودشان از اهل بیت پیامبر دعوت کردند و همواره بر این دعوت پایدار مانده و پیوند خود را حفظ کرده‌اند، گفت: کسانی که به اهل بیت عصمت و طهارت خدمت می‌کنند در واقع از نشانه‌های خدا صیانت می‌کنند.

طاهایی با اشاره به این که تداوم بیعت با اهل بیت توفیق الهی است گفت: امیدواریم خداوند متعال این توفیق را به همه افراد عنایت کند./950/پ202/س
ارسال نظرات