۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۷۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان:

خون شهدا وحدت شیعه و سنی را در سیستان و بلوچستان استحکام بخشید

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خون شهدای بسیجی استان سیستان و بلوچستان که در مقابله با اشرار به درجه رفیع شهادت رسیدند، وحدت شیعه و سنی را برای نابودی دشمن، تعمیق و استحکام بخشید.
شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام برهان باقری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، روز گذشته در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت بسیجیان شهید حامد توکلی و محمدگل شه‌بخش در ایرانشهر گفت: خون شهدای بسیجی استان که در مقابله با اشرار به درجه رفیع شهادت رسیدند، وحدت شیعه و سنی را برای نابودی دشمن، تعمیق و استحکام بخشید.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: شهدای این مرز و بوم با تاسی از آرمان امام حسین(ع) در راه خدا و برای تامین آسایش و امنیت مردم و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) از جان خود گذشتند.

وی بیان کرد: دشمن از وحدت بین شیعه و سنی هراس دارد و با طراحی توطئه‌های مختلف تلاش می‌کند، مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازد اما در همه حملات تروریستی و ایجاد رعب و وحشت نه تنها به اهداف خود دست نیافت؛ بلکه باعث انسجام بیشتر صفوف مسلمانان در مقابل بدخواهان اسلام و نظام اسلامی شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان افزود: جوانانی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند به دست کسانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند به شهادت می‌رسند.

وی در پایان افزود: جنایتکاران و مزدوران بیگانگان که دست به چنین اقدامات وحشیانه و غیر انسانی می‌زنند غافل از این هستند که شهادت برای جوانان غیور ما افتخار است و سبب افزایش اقتدار ایران اسلامی می‌شود.

گفتنی است، ستوان یکم حامد توکلی و بسیجی محمد گل شه‌بخش در شب تاسوعای حسینی در درگیری با اشرار مسلح در بمپور ایرانشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. /940/پ203/س
ارسال نظرات