۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۹۲۳۶
نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری:

‌‌تضعیف‌کنندگان فلسطین در کشورهای اسلامی و عربی جزء اسرائیل غاصب محسوب می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی حاکمان کشورهای اسلامی که در تضعیف فلسطین نقش دارند، جزء صهیونیست‌ها محسوب شده و منحرف و مرتد هستند.
بيت المقدس
به گزارش خبرگزاری رسا، مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در همایش بیت المقدس که با حضور دو نفر از آزادگان فلسطینی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: دشمن به خوبی می‌داند که اگر عنصر مقاومت در میان مسلمانان حاکم باشد، جایی در دنیا نخواهد داشت و به همین سبب جهاد مقدس را که برای استقرار عدل و انصاف انجام می‌شود، به ارعاب و تروریست تحریف می کند.

مولوی سلامی بیان کرد: دشمن می داند قرآن چه آموزه هایی دارد به همین دلیل تلاش می کند قرآن از مراکز علمی و کتاب های درسی خارج شود.

وی ادامه داد: مسلمان اگر منحرف شود و به دستورات خدا و قرآن عمل نکند، نزد خداوند متعال جایی برای زندگی شرافتمندانه ندارد و مسلمان منحرف نیز به منزله مرتد است و حق حیات شرافتمندانه ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارزات فلسطینیان علیه رژیم غاصب در حد جزئی آن هم با گرایش ناسیونالیستی عربی بود، اما پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرات شگرفی در مبارزات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی ایجاد کرد.

وی افزود: اصالت مبارزه با اسرائیل غاصب، پرهیز از اختلاف، مبارزه با دشمن صهیونیستی و عدم پذیرش گفت‌و‌گو از جمله تأثیرات انقلاب اسلامی بر مبارزات مسلمانان با صهیونیست‌ها است.

مولوی سلامی گفت: صهیونیست به تمساحی تشبیه شده که فک بالای آن آمریکا، فک پایین اتحادیه اروپا و بدن آن حاکمان فاسد برخی کشورهای اسلامی و عربی است.

وی بیان کرد: اگر امروز مبارزاتی قاطع و جدی علیه رژیم صهیونیستی انجام می شود به سبب حمایت و پشتیبانی قوی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح گوشه ای از مبارزات گاندی علیه انگلیسی ها گفت: در زمانی که انگلیسی‌ها به آزار و شکنجه مسلمانان ساکن هندوستان می پرداختند، با وجودی که گاندی رهبر هندوها افزون بر 15 عنوان از انگلستان داشت اعلام کرد برای حمایت از مردم مسلمان کشورم تمام عنوان‌ها را رد می‌کنم.

وی افزود: با این وجود متأسفانه امروزه برخی حاکمان کشورهای اسلامی در مقابل ظلم و ستمی که به مسلمانان فلسطینی می شود سکوت اختبار کرده اند و حتی موجب تضعیف فلسطین شده‌اند و کسانی که فلسطین را تضعیف کنند، صهیونیست محسوب می شوند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: بیداری اسلامی که امروز در منطقه رخ داده تحولات بسیار خوبی را در پی داشته است.

احسان سیناپور افزود: این تحولات و بیداری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی ایران بوده که امروز در کشورهای منطقه قابل رؤیت است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد:‌ با توجه به این‌که دشمن سیستان و بلوچستان را به سبب تنوع قومیت آماج اهداف شوم خود قرار داده و قصد تفرقه‌افکنی بین اهل تسنن و تشیع دارد با همکاری حوزه مشاوران جوان استانداری اقدامات برگزاری این همایش در دانشگاه سیستان و بلوچستان انجام شد./940/د102/س
ارسال نظرات