۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۷۳۵
حماسه عاشورایی(6) نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و‌ بلوچستان:

‌رهبری داهیانه آیت الله خامنه ای و حضور عاشورایی ملت فتنه 88 را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، حماسه 9 دی را تجلی گاه ایمان و اعتقاد ملت به ارزش ها و تبعیت آنان از ولی فقیه دانست و ‌رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور عاشورایی ملت در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش ها را از عوامل مهم برون رفت از فتنه ارزیابی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين عباسعلي سليماني نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالگرد حماسه 9 دی تصریح کرد: به بهانه انتخابات ریاست جمهوری بعضی از آقایان که در میدان ورود پیدا کرده و حد نصاب رای را کسب نکرده بودند به توهم تقلب در انتخابات، چالش به وجود آوردند.

وی افزود: فتنه گران و سران آنها وقتی از طرح تقلب در انتخابات نتیجه ای نگرفتند، مساله اعتراض را به شکل خیابانی پیگیری و برای نظام چالش درست کردند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در ابتدا تصور می شد که این اتفاقات یک موج منفی است، اما بعد از مدتی معلوم شد عناصر ضد انقلاب در داخل آنها هستند و فتنه از بیرون و با هدف براندازی نظام هدایت می شود.

وی سران شکست خورده فتنه را مترسک استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: دشمنان به دنبال بهانه بودند و انتخابات فرصتی مناسب برای آنها بود تا بتوانند اهداف شوم خود را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ‌رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور عاشورایی ملت در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش ها را دو عامل مهم در فیصله دادن به فتنه ارزیابی کرد.

امام جمعه زاهدان افزود: ملت عاشورایی ایران وقتی دیدند که گروهی از عناصر سلطنت طلب، ضد انقلاب، توده ای، منافقان، اغتشاشگران، اراذل و اوباش و بهایی ها در یک نقطه به هم وصل شده اند به میدان آمدند و آنها را منکوب و مطرود کردند.

وی گفت: ملت ایران به خوبی توانستند با این فتنه مقابله کنند و این غائله سنگین به خوبی مهار شد و امروز در نگاه عامه مردم شریف ایران صاحبان و طرفداران این غائله هیچ جایگاهی ندارند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان حضور مردم در صحنه را نشانه ایمان و اعتقاد ناگسستنی آنان به نظام اسلامی و ولایت فقیه دانست و با بیان اینکه هرگز نباید آرایی که به صندوق ریخته می شود را به پای افراد گذاشت، تصریح کرد: به هر میزان شعارهای کاندیداها با اصول اسلام و انقلاب سازگار باشد، مردم از آن حمایت می کنند.

وی 9 دی را تجلی گاه ایمان ملت به ارزش ها و تبعیت آنان از ولی فقیه دانست و ابراز داشت: حماسه 9 دی ماه شجره طیبه ای است که ریشه آن در همان مساله ایمان و اعتقاد اصیل مردم نهفته بود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات