۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۲۱۰۸۳
مسؤول شورای هماهنگی خوزستان:

فرو رفتن در مشکلات درونی و برونی تصمیم عاقلانه را از غرب گرفته است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: افتخار کردن والدین شهید احمدی روشن به شهید شدن فرزندنشان و گفته مادر ایشان مبنی بر این که «فرزند این شهید را طوری تربیت خواهم داد که ادامه دهنده راه پدر خویش باشد»، پاسخ کوبنده ملت به استکبار جهانی و تروریزم بین الملل است.
حجت الاسلام محمد صادق عظيمي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام محمد صادق عظیمی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تسلیت اربعین حسینی و شهادت شهید مصطفی احمدی روشن، بیان داشت: ابرقدرت های دیروز جهان از این که کشور ایران یک نظام الهی است و توانسته جامعه ای را با طرح های عظیم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اساس معیارهای اسلامی اداره کند، به سختی خشمگین است.

وی با بیان این که انتقام دشمنان از کشور ایران اسلامی به دو جهت است، ابراز داشت: نخست به جهت سلطه دیرینه امریکا در این کشور است و علت دیگر سرکار آمدن نظامی مبتنی بر قوانین الهی و اسلامی می باشد.

حجت الاسلام عظیمی به دشمنی استکبار جهانی و استفاده از تمامی راه ها برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جنگ سخت، نیمه سخت، الکترونیک، نرم، تهاجم فرهنگی و ترور شخصیتها از جمله حربه های دشمنان علیه این ملت است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد: ترور شهدای جهاد علمی به ویژه ترور چهارمین دانشمند هسته ای ایران، شهید مصطفی احمدی روشن نیز بر اساس همان دشمنی استکبار جهانی با ماست.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر این که «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا» خاطر نشان ساخت: عملکردهای امروزی دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی به ویژه ترور شخصیت ها مصداق بارز حدیث رییس مذهب تشیع است.

فرو رفتن در مشکلات درونی و برونی تصمیم عاقلانه را از غرب گرفته است

حجت الاسلام عظیمی تکرار ترور شخصیت ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی و شکست آن از طرفی دیگر را نشان از بین رفتن تعادل روحی دشمنان و تثبیت احمق بودن آنها دانست و گفت: آمریکا و غرب با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای عربی، پیشرفت روز به روز مسلمانان و نهضت عدالت خواهی در جهان و همچنین فرو رفتن در چالش مشکلات درونی و برونی خود، قدرت تصمیم عاقلانه از آنها سلب شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود» اشاره و تصریح کرد: هزاران دانشجوی دیگر با تأسی از کلام عرفانی و روحانی بنیانگذار انقلاب اسلامی این راه را پیش خواهند گرفت؛ دشمنان هنوز سخنان امام راحل را تفسیر نکردند.

وی با بیان این که ترور شخصیت های انقلابی کاری جز افزایش تنفر ملت به استکبار جهانی و رسوایی آنان، اثری دیگر نخواهد داشت، عنوان کرد: علم درختی است که امروزه بزرگ شده و در خاک ایران اسلامی به ثمره نشسته است، بنابراین دانشمندان که باغبانان این درخت هستند، اگر یکی از آنها برود دیگری باغبان جدید این درخت خواهد شد.

حجت الاسلام عظیمی در پایان با تأکید بر ایستادگی، بردباری، دین مداری، ولایتمداری و شجاعت ملت ایران، گفت: افتخار کردن والدین شهید احمدی روشن به شهید شدن فرزندنشان و گفته مادر ایشان مبنی بر این که «فرزند این شهید را طوری تربیت خواهم داد که ادامه دهنده راه پدر خویش باشد»، پاسخ کوبنده ملت به استکبار جهانی و تروریزم بین الملل است./9463/ت302/ص
ارسال نظرات