۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۶۷۷

فعالیت تبلیغی 180 بانوی حوزوی در کاروان‌های راهیان نور استان اردبیل

خبرگزاری رسا ـ بانوان مبلغ حوزوی استان اردبیل با کاروان‌های راهیان نور مدارس دخترانه استان همراه خواهند شد.
بانوان مبلغه
سارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل‌، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: بانوان مبلغ حوزوی استان با کاروان‌های راهیان نور مدارس دخترانه استان همراه خواهند شد.

وی ادامه داد: بنا به درخواست سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در اردوی راهیان نور ویژه دختران دانش آموز مقطع دبیرستان به تعداد 181 اتوبوس، لازم است در هر اتوبوس یک نفر از بانوان مبلغ جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و احکام دانش آموزان حضور داشته باشد.

حقی با بیان این‌که بانوان مبلغ افزون بر انجام امور تبلیغی، به ارائه برنامه‌های فرهنگی در قالب آموزه‌های دینی خواهند پرداخت، تصریح کرد: قبل از اعزام بانوان مبلغ، کارگاه آموزشی با محوریت موضوع شیوه‌های ارتباط دینی با نوجوانان و جوانان برگزار شده است.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: در راستای تعامل با سپاه منطقه در خصوص اعزام مبلغات به اردوی راهیان نور و با هدف بازآموزی فعالان تبلیغی در زمینه راههای موثر برقراری ارتباط دینی، کارگاه آموزشی نحوه برقراری ارتباط با نوجوانان وجوانان از بعد دینی در اردبیل برگزار شد.

وی افزو: در این کارگاه آموزشی دکتر نریمانی، روانشناس و استاد دانشگاه در سخنانی به تعریف دوره نوجوانی پرداخت و خواستار توجه و آشنایی مبلغان با مسائل روانی مخاطب در جهت ترویج مبانی دینی و آموزه های اسلامی شد.

حقی در بخش دیگری از سخنان خود از ساماندهی مبلغات استان اردبیل خبر داد و افزود: تمامی مشخصات بانوان حوزوی و مجلسی استان در سامانه ای درج شده و از فعالیت عده ای بی سواد که ناخودآگاه در جهت ترویج خرافات حرکت می کنند، جلوگیری می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات