۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۲۵۹
آیت الله مقتدایی:

پیروزی کامل نهضت مردم مصر در گرو استفاده از تجربیات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور درباره عوامل موفقیت انقلاب مصر گفت: برادران مصری سعی کنند از تجربیات گران سنگ انقلاب اسلامی ایران نهایت بهره را ببرند.
آيت الله مقتدايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز در دیدار با شیخ تاج‌الدین الهلالی از علمای الازهر گفت: برادران عزیز ما در مصر از تجربیات گران‌سنگ انقلاب اسلامی ایران استفاده کنند تا بتوانند یک نظام صد در صد اسلامی را در کشور خود بوجود آورند.

وی سفر علمای مصر به ایران و ارتباط بین دو کشور را بسیار موثر خواند و اظهار داشت: این سفر ها می تواند بنای محکمی در روابط آینده بین دو کشور ایجاد کند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن تجلیل از حضور شیخ تاج‌الدین الهلالی در ایران افزود: اقدامات شما در تقریب مذاهب قابل تقدیر است و امیدوارم تلاش های شما و دیگر علمای مصر منجر به ایجاد یک نهضت تام و بی نقص شود.

آیت الله مقتدایی اظهار امیدواری کرد انقلاب مصر موجب نزدیکی بیشتر دو کشور شود و تصریح کرد: آرزو داریم با به ثمر نشستن انقلاب مصر تعاملات فرهنگی و علمی بیش از پیش بین مصر و ایران افزایش یابد.

وی برای پیروزی کامل انقلاب مصر اظهار امیدواری کرد و گفت: از خدا می‌خواهیم هرچه زودتر انقلاب شما را به نتیجه برساند و همانطوری که در قطع کردن دست سلطه گران موفق بودید بتوانید ایادی باقی مانده آنها را نیز به طور کامل محو سازید.

گفتنی است در پایان حضرت آیت الله مقتدایی هدایایی که شامل یک جلد قرآن کریم و مجموعه نرم افزارهای تفسیری و علمی بود را به شیخ تاج‌الدین الهلالی اعطا کرد./928/پ202/ع

ارسال نظرات