۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۴۳۶
آیت الله طبرسی:

پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی خط بطلانی بر ادعای ناکارآمدی الگوی اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران به پیشرفت های گسترده نظام اسلامی در سه دهه اخیر اشاره کرد و گفت: رشد علمی ایران اسلامی در عرصه های مختلف خط بطلانی بر نظریه ناکارآمدی الگوی اسلامی است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار با استادان دانشگاه‌های استان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، خواستار برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های این دهه از سوی مردم و مسؤولان شد.

وی، دهه مبارک فجر را یادآور دوران زرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 دانست و افزود: ملت ولایت مدار ایران در سال 57 با وحدت کلمه توانستند طاغوت دو هزار و500 ساله را با رهبری یک مرجع دینی سرنگون کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با مقایسه کوتاهی از پیشرفت های امروز نظام اسلامی با قبل از پیروزی انقلاب، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب، کشورمان در بسیاری از نیازهای داخلی خود به غرب وابسته بود.

آیت الله طبرسی، انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز قطع وابستگی های ایران اسلامی به غرب دانست و خاطرنشان کرد: امروز کشورمان در بسیاری از عرصه به خودکفایی رسیده است وبه برکت روحیه خودباوری است که امام راحل در ملت ایران نهادینه کرده است.

امام جمعه ساری با بیان این که ایران اسلامی در شرایط تحریم امروز به این جایگاه ویژه دست یافته است، تصریح کرد: نظام اسلامی در شرایط فعلی به عنوا الگوی بی بدیل در مدیریت اسلامی برای بسیاری از کشورهای منطقه وحتی کشورهای غربی مطرح است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اسلام ناب محمدی در ایران اسلامی زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کرده است، گفت: بسیاری از مخالفان نظام اسلامی در گذشته الگوی مدیریت اسلامی را مانع از پیشرفت کشورهای در عرصه های مختلف می دانستند که ایران اسلامی بر همه این تفکرات غلط خط بطلان کشید.

وی در ادامه سخنان خود به نقش حوزه و دانشگاه درپیشرفت نظام اسلامی در سه دهه اخیر اشاره کرد و گفت: تعامل و وحدت خوب میان این دو قطب علمی ودینی کشور بسیاری ازتوطئه های دشمنان را خنثی وسبب تعالی کشور شد.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت علم در اسلام و تاکید ائمه بر پرورش علم و دانش، بیان داشت: نزد اسلام علم‌آموزی جهاد محسوب می‌شود زیرا دانشمندان با جهل مبارزه می‌کنند و دانشمندان نیز در رده مبارزان و جهادگران اسلام قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پیشرفت های کشور در دوران نظام اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب نیست، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی کشور پس از انقلاب اسلامی ایران کمی و کیفی بود و کشور ما در منطقه الگوی بسیاری از جمعیت‌های منطقه و جهان است.

وی با بیان این که دشمنان ازاین پیشرفت های همه جانبه نظام اسلامی عصبانی هستند، گفت: آنها درسی و سه سال گذشته همه توان خود را برای تضعیف این نظام دینی به کار گرفتند، اما همواره با شکست مواجه شدند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان نظام پس از ناکامی های متعدد در مقابله با نظام اسلامی، به ترور دانشمندان هسته ای روی آوردند، گفت: ترور شهید مصطفی احمدی روشن و دیگر شهدای این عرصه نشان دهنده نهادیت ذلت و خواری دشمنان نظام است.

وی با بیان این که همه توان دشمنان جلوگیری از استقلال علمی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن از پاسخ‌های کوبنده دانشمندان ایرانی در هراس است./950/پ202/س
ارسال نظرات