۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۵۳۶
رائفی پور در همایش یهود، شیعه و آخرالزمان:

شیعیان جریان های مغرضانه از دین را تحلیل و بررسی کنند

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر یهودشناسی اظهار داشت: شیعیان جریان های مغرضانه از دین که منجر به تحریف می شود را بررسی و تحلیل کنند.
يهود اسرائيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دکتر رائفی پور، در همایش یهود، شیعه و آخر الزمان که صبح امروز در تالار اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، گفت: متأسفانه برخلاف آن چه که در مذهب به حق تشیع و بر خلاف اسلام وجود دارد، دشمن شناسی در میان مسلمانان به خوبی رواج پیدا نکره است، به همین جهت انسان وقتی دشمنش را گم می کند خودی را هم می زند. امروز بزرگ ترین دشمن فیزیکی تشیع وهابیت است یعنی وقتی دشمن شناخته نشود این اتفاق یا فاجعه روی می دهد و این خواسته صهیونیسم است. رجوع به قرآن کریم به ما اینگونه نشان می دهد که دشمن شناسی در حد اعلای خود نشان داده شده و 900 تا هزار آیه در خصوص یهود است به عبارتی یک ششم قرآن در خصوص خطرات یهود است.

وی ادامه داد: بحث بنی اسرائیل و یهود از دو جهت قابل بررسی دارد نخست این که خود این دشمن را بشناسیم نکته دوم این است که از او عبرت بگیریم زیرا او قوم برگزیده بوده است.

این پژوهشگر با تبیین ارتباط بین یهود و غرب ابراز داشت: در جریان عصر اصلاحات در غرب، مسیحیت از درون یک شاخه جدید شکلی می گیرد که تجدد گرا هستند و این افراد دارای کثرت گرایی دینی می باشند؛ اگر لوتر را یهودی ندانیم؛ اما نتیجه رفتار لوتر به اومانیسم و دشمنی با خدا می شود و این ناشی از مادی گرایی و نگاه دنیا گرایی است.

وی با ذکر این که امروز وهابی که عملیات انفجاری انجام می دهد مبنای تفکر دینی دارد و غسل شهادت می کند، تأکید کرد: باید جریان های مغرضانه از دین که منجر به تحریف می شود را بررسی کرد. خداوند هفت گروه را در قیامت به صورت ویژه عذاب می کند و اغلب آن ها افرادی هستند که گناهان خود را توجیه می کنند. یهودیت تحریف شده و خاخام های تحریف گر برای انجام گناهان توجیه می آوردند.

رائفی پور با طرح این پرسش که چه کسانی امروز به انقلاب موسی خیانت می کنند، پاسخ داد: افرادی که صاحبان ثروت هستند و زکات نمی پردازند زیرا آن ها گمان می کنند که بر اثر تلاش خودشان این ثروت برای آن ها پدید آمده است، در حالی که فراموش کرده اند که اگر آن ها امنیت اقتصادی دارند به جهت این است که چند صد هزار شهید برای حفظ امنیت خون خود را اهدا کرده اند.

وی سپس گفت: روزانه 45 میلیون کلمه خبر در دنیا تولید می شود و 90 درصد آن ها را چهار گروه صهیونیست حمایت می کنند؛ رسانه به معنای دانسته ها و شکل گیری فرهنگ مردم است، بنابراین ما امروز دنیا را بر مبنایی که مورد نظر آن ها است باید بشناسیم./968/پ202/س
ارسال نظرات