۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۸۶۴
منتخب مردم قزوین:

حضور حماسی مردم در انتخابات، جلوه ای از الطاف الهی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی، منتخب مردم قزوین در نهمین دوره انتخابات مجلس با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در انتخابات ۱۲ اسفند قدردانی کرد و گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات، جلوه ای از الطاف الهی بود.
حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني، نماينده مردم قزوين در مجلس نهم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، منتخب مردم شهرستان های قزوین، البرز و آبیک با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در انتخابات 12 اسفند قدردانی کرد و گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات، جلوه ای از الطاف الهی بود.

در این بیانیه آمده است: حضور حماسی و باشکوه عزتمندانه و دشمن شکن، شما مردم متدین وغیور پای صندوق‌های رای، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلوه دیگری از الطاف بیکران الهی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تکلیف مداری مردم ولایت مدار را نمایان ساخت اینجانب با ادای شکر و سپاس به درگاه حضرت حق، این حماسه عظیم ملی را به محضر مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم وفادار به امام و شهدا، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیام وفاداری شما مردم هوشیاروبصیراستان قزوین به اسلام عزیز و اصل ولایت فقیه، نه فقط منافقان و فتنه‌گران داخلی و حامیان آنها وجریان انحرافی را که زین پس باید در کتاب عبرت تاریخ جستجو نمود، مایوس کرد. بلکه اربابان و صحنه گردانان صهیونیستی، آمریکایی ایشان را نیز دچار شوک و سردرگمی نمود و خط بطلانی بر آمال و آرزوهای استکبار جهانی کشید و حباب توهمات آمریکا و صهیونیسم بین الملل را متلاشی ساخت.

اینجانب اعتقاد دارم مجلس برخاسته از آرای مردم وامدار احدی نبوده و نمایندگان منتخب باید از همه ظرفیت خود برای پیشرفت، عدالت وتوسعه ایران اسلامی واستان قزوین ومناطق محروم آن استفاده کنند و تراز مجلس نهم با این پشتوانه ارزشمند بی نظیر آرای مردمی آن چنان ارتقا یافته که جز با خدمت و تلاش شبانه روزی نمیتوان شکرگزار این نعمت بود.

سلام و درود خدا بر شما مردم قهرمان و بصیر قزوین که با حمایت و پیروی از ولی فقیه زمانتان، همبستگی و بصیرت خود را حول محور ولایت به رخ یاوه گویان مستکبر کشاندید.

اینجانب به رسم ادب وتواضع وادای تکلیف، مراتب سپاس وقدردانی خود را به محضر شما ملت شریف ومتدین قزوین آبیک والبرز،به خاطراعتماد به اینجانب اعلام می دارم و ضمن تبریک به منتخبان دیگر استان قزوین، و همچنین از برادران خواهران کاندیدا که با حضور و تلاش خود زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کردند و از همه ستادهای مردمی، و مجریان، ناظران و رسانه ها کلیه گروها و احزاب که نقش موثری در این انتخابات داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و من نماینده تمام کسانی که به این جانب رای داده و کسانی که بنا به تشخیص خود به من رای نداده اند، هستم و خدمتگزار همه مردم خواهم بود.

ان شاء الله تلاش ها و زحمات منتخبان مردم وآحاد ملت و مسؤولان و خادمان نظام، مورد رضای درگاه احدیت و نگهدار و پشتیبان این انقلاب یعنی حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد./950/د102/س
ارسال نظرات