۰۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۶۴۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

نامگذاری سال جدید، تعیین مسیر پیشرفت و تعالی نظام از سوی رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نامگذاری و شعار سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری گفت: استمرار شعار سال جهاد اقتصادی در راستای تحقق یافتن شعار سال جدید است.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
حجت الاسلام ناصر شکریان؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال جدید با اشاره به حدیثی از پیامبر رحمت، اظهار داشت: پیامبر رحمت در حدیثی بهار را یادآور روز قیامت عنوان کردند چرا که در بهار، طبیعت خشک و زمستانی به امر خداوند به شگفت انگیزی جان تازه می گیرد و همه جا سبز و خرم است و این یادآور زمانی است که انسان ها پس از مرگ، دوباره زنده و در محضر خداوند حاضر می شوند که البته آن روز انسان باید پاسخگوی اعمال خود در عالم هستی باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن بهار و طراوت تازه زمین بیان داشت: بهار تازه شدن خفتگی ها و عبور از شرایط سخت و سرد زمستانی و نوید نو شدن، رشد و تعالی در طبیعت و فرصتی دوباره به طبیعت برای عرض اندام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: با آغاز سال جدید، انسان باید نسبت به کارنامه یک ساله خود تأمل کند و در پی رفع نواقص و تقویت رفتار شایسته و فعالیت های اثرگذار الهی باشد تا به کمال و رستگاری نزدیکتر شود.

وی در ادامه به حوادث مختلف سال 90 اشاره و اظهار داشت: به لطف خدا و هوشیاری و بصیرت ملت و تدبیر مقام معظم رهبری سال 90 سال عظمت و اقتدار ملی در صحنه های جهانی برای ایران اسلامی بود و نقشه های دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر اهمیت شعارهای سال تصریح کرد: هدف از نامگذاری سال ها و تعیین شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری در واقع مشخص کردن مسیر و حرکت ملت و مسؤولان جمهوری اسلامی با شرایط موجود است که می تواند بهترین راهنما برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشیاری و احاطه کامل به شرایط حال حاضر در کشور، بهترین شعار را مانند سال های گذشته انتخاب کرد که همه مسؤولان باید نسبت به آن دقت نظر و اهتمام داشته باشند تا شاهد رشد همه جانبه در ایران اسلامی باشیم.

وی، سال 90 را سال فارق آمدن بر مشکلات و تحریم ها و پیشرفت علمی عنوان کرد و اظهار داشت: در طی دوران تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در سال های اخیر با همه تلاش های خصمانه دشمنان و با وجود تحریم ها و فشارهای غرب و آمریکا، ایران اسلامی توانست سالی توأم با موفقیت و پیشرفت در صحنه های مختلف علمی و سیاسی را در جهان به نفع خود رقم بزند.

حجت الاسلام شکریان، استمرار شعار سال جهاد اقتصادی را در راستای محقق ساختن شعار سال جدید دانست و بیان کرد: تقویت تولید داخلی با حمایت دولت و پشتیبانی سرمایه گذاران دلسوز و همچنین استفاده از کالا و خدمات و تولیدات داخلی توسط مصرف کنندگان، در تکامل بخشیدن شعار سال جهاد اقتصادی که مد نظر مقام معظم رهبری و جزو مطالبات ملت ایران اسلامی در سال جدید است، کمک شایانی خواهد کرد./950/ت302/ج
ارسال نظرات