۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۱۳۱
در پی درگذشت ماموستا ثابت شفیقی صورت گرفت؛

اعلام دو روز عزای عمومی در عنبران استان اردبیل

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه عنبران و مسؤول دفتر شورای هماهنگی ائمه جمعه استان اردبیل در پی درگذشت شیخ ثابت شفیقی دو روز عزای عمومی در عنبران اعلام کردند.
مرحوم ماموستا ثابت شفيقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران و حجت الاسلام کریمی، مسئول دفتر هماهنگی ائمه جمعه استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت درگذشت مرحوم شیخ ثابت شفیقی روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته جاری در بخش عنبران را عزای عمومی اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، شیخ ثابت شفیقی امام جمعه سابق بخش مرزی و سنی نشین عنبران روز گذشته در 97 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

شیخ ثابت شفیقی 50 سال امامت جمعه بخش مرزی عنبران را عهده دار بود و از 2 سال پیش بر اثر کسالت در بستر بیماری بوده است، مجلس گرامیداشت این شخصیت وارسته قرار است فردا دوشنبه از ساعت 15 تا 17 عصر در مسجد جامع شهر عنبران برگزار شود.

آن روحانی فعال و مجاهد در عرصه وحدت شیعه و سنی، از ۵۰ سال پیش با برعهده گرفتن این مسئولیت خطیر به ارشاد مومنان و حل مشکلات و مسائل عمرانی، اقتصادی و فرهنگی مردم قدم گذاشت و در کنار تحقیق و ممارست مذهبی و دینی در حل مشکلات مردم نیز همیشه پیشقدم بود.

شیخ ثابت شفیقی که خود را وقف پاسداری از ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و ایجاد وحدت و اخوت میان مسلمانان منطقه کرده بود، در نهایت در 97 سالگی دارفانی را وداع گفت.

گفتنی است، ائمه جمعه، مسؤولان و شخصیت های دینی و مذهبی استان اردبیل با صدور پیام های جداگانه ای ضمن تسلیت ارتحال آن عالم فقیه، خواستار حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت شیخ ثابت شفیقی شدند./935/پ203/س
ارسال نظرات