۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۲۳۵
31 فروردین ماه؛

سومین همایش فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظم رهبری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سومین همایش فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظم رهبری 31 فروردین ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي
حجت الاسلام مجتبی درحی، مسؤول هماهنگی همایش فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظم رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سومین همایش از سلسله همایش های فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظمر هبری به همت دفتر طلاب حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری معوانت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی 31 فروردین در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

وی افزود: همایش فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظم رهبری با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری، مدرس سطوح عالی حوزه علمیه تهران، معاون اول قوه قضائیه و عضو هیأت امنای دانشگاه پیام نور و دانشگاه امام صادق برگزار خواهد شد.

مسؤول هماهنگی همایش فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: از دیگر مهمان این همایش آقایان مؤمنی شریف، رییس حوزه هنری کشور، رضا امیرخانی، نویسنده برتر کشوری، انوری، نویسنده مجموعه کتاب های جاده جنگ و حجت الاسلام پژمانفر نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان این که هدف از این همایش تبیین نقش مقام معظم رهبری در رشد و پویایی فرهنگ و هنر بعد از انقلاب اسلامی است، بیان داشت: از دیگر اهداف این همایش بازآفرینی نقش حوزه های علیمه و علما در ارتقای سطح فرهنگ و هنر دینی بعد انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام درحی یادآور شد: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در خصوص این موضوع از پنج شنبه 31 فروردین در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان دائر می شود./968/پ202/س
ارسال نظرات