۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۶۸۳
آیت الله سبحانی:

مسؤولان با حمایت از تولیدات داخلی، فضای کسب و کار را رونق بخشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی، با اشاره به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی خواستار حمایت جدی مسؤولان و دولت از تولیدات و محصولات داخلی شد و تحقق این مهم را عامل رونق بخشی به فضای کسب و کار ارزیابی کرد.
آيت الله سبحاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، چهارشنبه شب در دیدار سرپرست و اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره)، با قدردانی از فعالیت ها و اقدامات این نهاد خدمت رسان، تصریح کرد: خوشبختانه این مجموعه تاکنون آثار و برکات فراوانی برای نظام اسلامی به همراه داشته است.

حضرت آیت الله سبحانی اضافه کرد: کمیته امداد وقتی لباس خدمت را به تن کرد، باید لباس سیاست را از تن خارج کند و در جایگاه خدمت رسانی به مردم همه کسانی که شناسنامه ایرانی داشته و محارب نیستند، باید در نظرشان یکسان باشند.

این مرجع تقلید خدمت رسانی به مردم به ویژه اقشار محروم و کم درآمد جامعه را دارای ارزش و ثواب بسیار دانست و خاطرنشان کرد: خدمت رسانی و کمک مالی به مستمندان باید مقدمه ای برای خدمت به اخلاق و معنویت در خانواده های محروم جامعه باشد و این مساله باید همواره مدنظر دست اندرکاران کمیته امداد باشد.

حضرت آیت الله سبحانی بر ضرورت برنامه ریزی مسؤولان کمیته امداد جهت خودکفایی مددجویان تحت پوشش این نهاد تاکید کرد و گفت: مستمری بگیران و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نباید به صورت دائم به کمک های مالی کمیته وابسته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رکود برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور، بر ضرورت حمایت از تولیدات و محصولات داخلی تاکید کرد و ابرازداشت: مسؤولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که کسب و کار و تولیدات ملی رونق گیرد و واردات نیز کم شود.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه، به تبیین فضائل و مناقب حضرت زهرا(س) پرداخت و خدمات متعدد ایشان به اسلام را تشریح کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این نهاد خدمت رسان ارائه کرد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات