۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۸۴۱
جامعه المصطفی العالمیه:

جنایات وهابیت توطئه دشمنان برای کنترل جریان بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه ای کشتار بی رحمانه شیعیان پاکستان را محکوم و آن را توطئه دشمنن برای کنترل جریان بیداری اسلامی عنوان کرد.
کشتار شيعيان

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه المصطفی العالمیه در پی شهادت مظلومانه شیعیان پاکستان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون

((و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین)) (القصص/5)

کشتار دلخراش شماری از شیعیان مظلوم پاکستان در هفته‌های اخیر به دست عوامل تکفیری و تندرو استکبار جهانی در جهان اسلام، دل هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد. گروهی کوردل، خشک‌مغز و وابسته که هر از گاهی، در جای جای عالم، دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، وحدت و اقتدار امت اسلامی را نشانه گرفته و همگام با نظام استکبار جهانی، به زشت‌ترین وجه، به اختلاف‌افکنی و مسلمان‌کشی روی آورده‌اند.

مسلمانان عالم باید در این وانفسای توطئه‌های شوم قدرت‌های مستکبر بر ضد اسلام، بیش از پیش مراقب اهداف پلید و نقشه‌های آنان باشند تا مبادا حرکت مواج بیداری اسلامی، که به فضل الهی و به برکت خون شهدا، سراسر جهان اسلام را فراگرفته است، با تفرقه و دشمنی به شکست بینجامد، زیرا حاکمان وابسته به امریکا و صهیونیسم بین‌الملل چنین خیالی در سر می‌پرورانند.

مسلمانان عالم -شیعه و سنی- باید به ندای ملکوتی وحی که می‌فرماید: «یا ایهاالذین آمنوا اذا لقیتم فئه فاثبتوا واذکروالله کثیرا لعلکم تفلحون*اطیعوا‌الله و رسوله و لاتنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم واصبروا انّ‌الله مع الصّابرین» (الانفال، 45 و 46) گوش جان سپارند تا در شرایط کنونی، با تقریب و همبستگی پیروان مذاهب اسلامی، با شیوه‌ای عقلایی، راه بر حرکات مذبوحانة گروهک تندرو وهابی و عروسک‌گردانان پشت صحنة آنان، یعنی امریکای جنایتکار و حاکمان سرسپرده‌ و صهیونیسم بین‌الملل، سد نمایند.

بی‌تردید، مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از تکرار این جنایات وحشتناک و وحدت‌شکن در جهان اسلام، کوتاه نمودن دست استکبار و صهیونیسم در کشورهای اسلامی و ریشه‌کن نمودن جریان تندرو وهابیت است.

مدیران ، طلاب ، استادان و کارکنان جامعه المصطفی ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و شیعیان پاکستان و خانواده های معظم داغدارشان ، این حادثه غمبار و جنایات فجیع تروریستی توسط جریان وهابی را محکوم نموده ، از تمام آزادی خواهان سراسر دنیا و مسلمانان عالم و مجامعه بین المللی و کمیته های حقوق بشر جهانی ، بویزه دولت پاکسان می خواهند، ضمن اعلام انزجار و بیزاری از این گونه اقدامات ، قاطعانه و هر چه سریعتر عاملان اصلی آن را مجازات کرده و جلوی تکرار این فجایع را بگیرند.  /908/د102/ع

ارسال نظرات