۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۳۹۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مبلغان از فرصت فضای مجازی پاسخ تهاجم فرهنگی دشمنان را بدهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین قربانی گفت: بهره گیری از فضای مجازی یکی از مناسب ترین شیوه های مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرگزاری رسا در رشت، نخستین همایش ائمه جمعه گیلان امروز با هدف بررسی راهکارهای عملی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این همایش در این همایش با تبیین نقش آموزه های عظیم اسلامی درهدایت بشر گفت: دنیای امروز تشنه حقایق و حیانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حوزه های علمیه و تریبون های نماز جمعه بهترین پایگاه های اشاعه حقایق اسلام ناب محمدی هستند.

امام جمعه رشت، روحانیان را پاسدار اسلام دانست و گفت: شبه افکنی های دشمنان اسلام روز به روز افزایش می یابد و تنها با سلاح علم و ایمان می توان غذای فکری و فرهنگی تشنگان حقیقت را فراهم کرد.

وی اذعان داشت: فعالیت های تولید فکر جامعه را به سوی کمالات انسانی و اسلامی رهنمون می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی خاطرنشان کرد: بهره گیری از فضای مجازی یکی از مناسب ترین شیوه های مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تحقق هر چه بیشتر اهداف سیاسی و اقتصادی شعار سال را نیازمند تعامل و همکاری منطقی همه دستگاه های اجرایی و دانشگاهی دانست و اظهار کرد: گماردن افرادی شایسته و کاردان در امورات مختلف نقش بسزایی در روند توسعه دارد.

در ادامه این همایش مهدی سعادتی، استاندار گیلان اعلام کرد: از مجموع 150هزار میلیارد دلار اعتبار اختصص یافته به بخش کشاورزی کور هزار و 650میلیارد ریال سهم استان گیلان است که با محوریت کشت دوم، اعطای زمین به تحصیل کردگان رشته کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی استفاده خواهد شد.

گفتنی است، در این همایش در خصوص عمده ترین مسائل و مشکلات حوزه های فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و کشاورزی گفت‌وگو و تبادل نظر شد./950/پ203/س
ارسال نظرات