۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۸۵۴۷
آیت الله جوادی آملی:

تعالی سپاه در بهره مندی از برکات قرآن و عترت است

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهره مندی از برکات قرآن کریم و عترت است.
آيت الله عبدالله جوادي آملي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) به منظور ارائه گزارشی از فعالیت های روحانیان شاغل در سپاه دوشنبه شب 25 اردیبهشت ماه با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی پس از استماع گزارش ارائه شده، اظهار داشت: ان شاء الله با این نیت پاکی که دارید، همچنان که تاکنون تایید کرده است، از این به بعد هم تایید کند و بنده هم دعا می کنم کارتان خیر باشد و بیش از گذشته از برکات قرآن کریم و عترت بهره مند شوید.

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی در این دیدار با بیان اینکه توانمندی سپاه به امکاناتش نیست، بلکه به میزان معنویت و توکل به خداست، گفت: ما این معنویت و اتصال به خدا را از طریق مراجع و روحانیت می دانیم.

وی با بیان اینکه سپاه در مسائل راهبری و مدیریتی نگاهش به مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ارتباط با روحانیت و مرجعیت امر ضروری برای سپاه است زیرا که بهره مندی از فرمایشات آنان می تواند فرماندهان و پاسداران را به لحاظ معنوی ارتقاء بخشد.

وی گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای بسط و گسترش معنویت در بین پاسداران تلاش مضاعف دارد و با جذب روحانیون و طلاب فرهیخته سعی در حفظ سپاه از هرگونه آسیب است. /924/د102/ج

ارسال نظرات