۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۰۵۶۸

برگزاری 5 جلسه دفاعیه پایان نامه در جامعة المصطفی مشهد

خبرگزاری رسا ـ پنج جلسه دفاعیه پایان نامه فقهی، اصولی، کلامی، قرآنی و علمی در مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد برگزار می شود.
يادداشت
 نوشتن
پايان نامه
مقاله


انصاری مهر، مسؤول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: پنج جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فقه و معارف اسلامی گرایش فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآن در مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: موضوع های این پایان نامه ها «رعایت احکام فقهی و تاثیر آن در تربیت»، «احسان و راهکارهای آن از دیدگاه قرآن کریم و مقایسه با موسسات و سازمان ملل»، «بررسی مرجعیت علمی امام معصوم(ع)»، «ادب انبیاء در قرآن» و «اصاله البرائه و الاحتیاط از نگاه دو مکتب اصولی و اخباری» است.

مسؤول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد خاطرنشان کرد: در موضوع «رعایت احکام فقهی و تاثیر آن در تربیت»، استاد راهنما حجت الاسلام محمد نوروزی، استاد مشاور حجت الاسلام شریفی، استاد داور حجت الاسلام شیبانی و پژوهشگر حجت الاسلام قربانی می باشد و این جلسه 27 خرداد برگزار می شود.
 
وی با اشاره به پایان نامه دیگر با عنوان «احسان و راهکارهای آن از دیدگاه قرآن کریم و مقایسه با موسسات و سازمان ملل» افزود: استاد راهنمای این پایان نامه حجت الاسلام والمسلمین عبد خدایی، استاد مشاور حجت الاسلام موسوی خراسانی، استاد داور حجت الاسلام سجادی زاده و پژوهشگر حجت الاسلام محمد صالحی و زمان برگزاری آن یکم تیرماه جاری می باشد.
 
انصاری مهر «بررسی مرجعیت علمی امام معصوم(ع)» را موضوع دیگر یک پایان نامه عنوان کرد و یادآور شد: این جلسه یکم تیرماه جاری برگزار خواهد شد و استاد راهنمای این پایان نامه حجت الاسلام والمسلمین عبد خدایی، استاد مشاور دکتر جلالی، استاد داور حجت الاسلام مظفری و پژوهشگر حجت الاسلام هروی است.

وی به عنوان چهارم پایان نامه ها یعنی «ادب انبیاء در قرآن» اشاره کرد و ادامه داد: استاد راهنما حجت الاسلام قربان زاده، استاد مشاور خانم حسینی، استاد داور حجت الاسلام سجادی زاده و پژوهشگر خانم احمدی و زمان برگزاری آن 23 خردادماه جاری است.

مسؤول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد در پایان با بیان این که پایان نامه با موضوع «اصاله البرائه و الاحتیاط از نگاه دو مکتب اصولی و اخباری» 23 خردادماه جاری برگزار می شود، گفت: استاد راهنمای این پایان نامه حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری، استاد مشاور حجت الاسلام نوروزی،استاد داور حجت الاسلام والمسلمین دانشور ثانی و پژوهشگر آقای براتی است./968/ت302/ع

ارسال نظرات