۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۵۸۲
با محوریت شخصیت امام موسی صدر؛

همایش کشوری گروه‎های جهادی طلاب برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین هم اندیشی گروه‌های جهادی طلاب سراسر کشور، یادبود امام موسی صدر، 21 تیرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
جهادگر
حجت الاسلام حسن مقدمی شهیدانی، مسؤول گروه جهادی حضرت علی‌اکبر(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که اولین همایش هم‌اندیشی گروه‌های جهادی طلاب سراسر کشور با محوریت شخصیت امام موسی صدر برگزار می‌شود، گفت: این هم اندیشی سه روزه با حضور فعالان گروه های جهادی طلاب، مسؤولان بسیج سازندگی و مسؤولان بسیج طلاب از 21 تا 23 تیرماه امسال در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که مدعوین این همایش فعالان هر گروه تبلیغی هستند، اظهار داشت: آشنایی گروه‌های جهادی طلاب با مرکز مطالعات راهبردی و حرکت‌های جهادی، دریافت تجربیات گروه های جهادی طلاب و آشنایی بیشتر این گروه ها با تجربه های یکدیگر و فضاسازی جهادی در حوزه‌های علمیه و گرایش طلاب به شرکت در اردوهای جهادی از اهداف برگزاری این هم اندیشی است.

حجت‌الاسلام مقدمی تعداد شرکت‌کنندگان در این همایش را 110 نفر اعلام کرد و افزود: این هم اندیشی در هفت محور شامل کارگروه مدیریت، کارگروه خواهران، کار گروه اعزام، کارگروه فرهنگی و آموزش، کارگروه پشتیبانی، کارگروه مستندسازی و کارگروه سازندگی با حضور افراد فعال با سر فصل‌های مشخص شده برگزار می شود.

مسؤول روابط عمومی همایش کارگروه های جهادی با اشاره به مزین بودن عنوان هم اندیشی به نام امام موسی صدر گفت: به دلیل تلاش های فراوان امام موسی صدر و پیش قدم بودن وی در خدمت رسانی محرومان و کارهای جهادی در لبنان و آشنایی طلاب جهادگر با شخصیت این عالم دینی، همایش یادشده به نام ایشان مزین شده است.

وی دیدار با حضرت‌ آیت‌الله مظاهری را از دیگر برنامه‌های این هم‌اندیشی عنوان کرد و گفت: این هم‌اندیشی با بخش کلیپ، آشنایی با شخصیت امام‌موسی صدر و ارائه مقالات همراه خواهد بود و هر کارگروه برنامه خود را در روز پایانی همایش ارائه خواهد داد.

حجت‌الاسلام مقدمی تفأل به جملات بصیرتی امام‌علی(ع)، جمع‌آوری خاطرات جهادی، جملات اخلاقی علما با محوریت امام‌موسی صدر و نشریه داخلی با عنوان رزق روز را از برنامه‌های دیگر این همایش به شمار آورد و افزود: زیارت گلزار شهدا، ختم صلوات، ختم قرآن و برگزاری دسته‌جمعی دعای عهد از برنامه‌هایی است که در این 3 روز پی گیری می شود.

مسؤول گروه جهادی حضرت علی‌اکبر(ع) به برگزاری نمایشگاه هایی در حاشیه این هم اندیشی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عکسی از فعالیت های امام موسی صدر در لبنان و همچنین نمایش فعالیت های گروه های جهادی طلاب برتر کشور در قالب 15 غرفه در حاشیه این گردهمایی برپا خواهد شد. /907/پ202/س

ارسال نظرات