۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۶۱۰
امام جمعه اندیمشک:

خدمت صادقانه مسؤولان به مردم از آرمان های شهید بهشتی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: مسؤولان و کارگزاران نظام باید با دوری از مسائل حاشیه ای به مردم و نظام خدمت صادقانه کنند.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، روز گذشته در جمع مردم اندیمشک، اظهار داشت: مسؤولان و کارگزاران نظام باید با دوری از مسائل حاشیه ای به مردم و نظام خدمت صادقانه کنند.

وی در ادامه با بیان این که خدمت به مردم در هر مقام و منصبی ارزشمند است، بیان داشت: مسئولان باید تلاش خود را برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم انجام دهند و آن را وظیفه خود بدانند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آنها باید سرلوحه برنامه‌های استانی مسؤولان باشد، گفت: مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی ایران باید بدانند که مهم ترین وظیفه در مسؤولیت خود خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها است.

حجت الاسلام خدامی در پایان سخنان خود، استکبارستیزی، خدمت به مردم و ولایتمداری را از شاخصه های مهم شهید بهشتی برشمرد و نقش این شهید بزرگوار را در تدوین قانون اساسی و تثبیت انقلاب بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

نسبت به حل مشکلات مردم کوشا باشیم

همچنین سید عیسی دارایی، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از این مراسم اظهار داشت: ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستیم و در راستای بیان ضعف ها و رسیدگی به امور و خواسته های مشروع مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه با تشریح وضعیت مشکلات و دغدغه های موجود شهرستان اندیمشک بر رفع و پیگیری این مسائل تأکید کرد و گفت: هر مسؤولی که دلسوزانه برای مردم شهرستان گام بردارد به مسوولیت خود ادامه می دهد و افرادی که بخواهند در جایگاه مسؤولیتی که هستند خدمت نکرده و به نوعی با عملکرد منفی خود به مردم خیانت کنند باید کنار بروند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود، با بیان این که باید امانت دار مردم باشیم، اظهار داشت: مسوولیت ها با خون شهدا به ما رسیده اند و باید به این امانت به دید یک توفیق برای خدمت نگاه کنیم و امانت دار خوبی نیز برای مردم باشیم./9465/پ203/س
ارسال نظرات