۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۶۵۶
از سوی دفتر آیت الله صافی گلپایگانی؛

از مقالات برتر رسانه‌ها در عرصه مهدویت تجلیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مقالات مهدوی برتر منتشره در روزنامه ها، مجلات و پایگاه های اینترنتی مرتبط با موضوع مهدویت تجلیل می کند.
مهدويت
به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، فراخوان مقالات مهدوی منتشره در روزنامه‌ها، مجلات و سایت‌های اینترنتی در شعبان المعظم 1433 را اعلام کرد.

در اطلاعیه دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی آمده است:

با توجه به اینکه همه ساله به مناسبت نیمه شعبان المعظم و عید سعید ولادت حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء، در روزنامه‌ها، مجلات و سایت‌های اینترنتی (داخل و خارج کشور)، مقالاتی با مضامین بسیار بلند و در سطح عالی منتشر می‌شود، این دفتر برای تقدیر از نویسندگان عالیقدر، اعلام می‌دارد که گروهی از اندیشمندان و بزرگان این عرصه، برای بررسی مقالات منتشر شده در ماه شعبان المعظم امسال و گزینش آنها برای نشر اثری ماندگار به عنوان (کتاب بزرگ مهدوی) انتخاب شده‌اند.

بدین جهت از همه روزنامه‌ها، مجلات و سایت‌ها که در موضوع بزرگ مهدویت مقاله نوشته و در این ماه به زیور طبع آراسته می‌شود درخواست می‌گردد، عین روزنامه، مجله و یا آدرس سایت را به آدرس دفتر به نشانی http://www.saafi.org/ ارسال کنند.

لازم به ذکر است علاوه بر این‌که مقالات به صورت کتاب منتشر می‌شود، به سه نویسنده برتر در این موضوع، هدایایی مناسب تقدیم می‌‌گردد.

علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به نشانی قم- خیابان انقلاب- کوچه 6- پلاک181- مرکز تحقیقات اسلامی دار الزهراء علیهاالسلام ارسال کنند. /924/د102/ج

ارسال نظرات