۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۳۶۲

جوانان برتر و فعال در عرصه مهدویت تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ از جوانان برتر و فعال عرصه مهدویت در اندیمشک تجلیل شد.
مهدويت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، روز گذشته همایشی با عنوان تبیین مبانی معرفتی امام زمان (عج) و با هدف تجلیل از جوانان برتر و فعال در عرصه مهدویت در تالار شهید مطهری اندیمشک تجلیل شد.

 

در این همایش از بیش از 50 نفر از جوانان برتر و فعال در عرصه مهدویت با اهدای لوح تقدیر تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.

 

 در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام دهقان، نماینده ولی فقیه در مرزبانی غرب کشور گفت: شناخت امام زمان (عج) و ائمه اطهار (ع) یک ضرورت است که برای رشد در تمامی زمینه ها لازم و ضروری است.

 

حجت الاسلام دهقان افزود: عدم شناخت امام زمان(عج) ناشی از عدم توجه به ارزش های دینی است و اگر کسی در دوران زندگی خود امام زمان را نشناسد و بمیرد طبق روایات در واقع با مرگ جاهلیت مرده است.

 

وی اظهار داشت: جوانان ما به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه باید با جایگاه بسیار والای مهدی موعود (عج) به خوبی آشنا شوند و با کردار و رفتار مثبت خود امام را از خود خشنود سازند.

 

در ادامه این مراسم رضا رضایی فاضل، فرماندار اندیمشک نیز ضمن تقدیر از رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک و مؤسسه فرهنگی نغمه های عشق، طی سخنانی با تاکید بر الگو پذیری جوانان از ائمه اطهار (ع) خواستار توجه جدی این قشر آینده ساز به کسب مسائل معرفتی در خصوص زندگی امام دوازدهم (عج) و سایر امامان و پیامبران والا مقام شد.

 

گفتنی است، مولودی خوانی و اجرای مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود./9464/پ203/ب

 

 

ارسال نظرات