۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۰۷۹
سرپرست شورای هماهنگی خوزستان:

نگاه مردم منطقه به جمهوری اسلامی الگومحور است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به این که نگاه مردم منطقه همواره نسبت به حمهوری اسلامی ایران نگاهی الگویی بوده است، گفت: حضور پرشور و دشمن شکن مردم بار دیگر تجدید میثاقی با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
راهپيمايي روز قدس در رشت

حجت الاسلام جعفری، سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که از اول انقلاب همواره حضور مردم در راهپیمایی ها مهم و حساس بوده است، گفت: در دوسال اخیر که بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام شکل گرفته است این مهم بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که نگاه مردم منطقه همواره نسبت به جمهوری اسلامی ایران نگاهی الگویی بوده است، گفت: حضور پرشور و دشمن شکن مردم بار دیگر تجدید میثاقی با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران  و زنده کننده امید در دل مستضعفان خواهد بود.

تشریح برنامه شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان در آستانه روز قدس

وی با اشاره به برنامه سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان جهت برگزاری هر چه باشکوه تر روز قدس گفت: کمیته هایی از جمله مراسم و شهرستان ها، اصناف و کارگری، تبلیغات و اطلاع رسانی، مساجد و جوانان متشکل از مسؤول و اعضا تشکیل شده است که در آن با برگزرای جلسه و هم اندیشی به برگزاری هر چه بهتر روز جهانی قدس در استان کمک می کنند.

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر فعالیت بیش از پیش جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در این رابطه ساخت عروسک های استکباری توسط نوجوانان و به آتش کشیدن آنها در روز جهانی قدس را خواهیم داشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، همچنین برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کاریکاتور، شعر را از دیگر برنامه ها جهت آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با روز جهانی قدس عنوان کرد.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های فرهنگی در روز راهپیمایی قدس گفت: ادارات و سازمان های مختلف به تناسب ماه مبارک رمضان و استکبار ستیزی  و روز جهانی قدس اقدام به توزیع بسته های فرهنگی در این ایستگاه ها خواهند کرد.

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان سخنان خود اظهار داشت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان در جلسات هماهنگی این سازمان در روز های آینده مشخص می شود./9464/پ202/س

ارسال نظرات