۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۴۳۷۴

کارگاه تخصصی غدیرپژوهی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نام‌نویسی هفتمین دوره سطح یک کارگاه تخصصی غدیرپژوهی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آغاز شده است.
بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم

 

    خانم آتشکار، مسؤول نام نویسی کارگاه تخصصی غدیرپژوهی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری هفتمین دوره سطح یک این کارگاه خبر داد و گفت: کارگاه غدیرپژوهی به دو صورت حضوری و مجازی در تهران و سراسر کشور به همت بنیاد علوم و معارف اسلامی برگزار می‏شود.

     

    وی با بیان این‏که پاسخ به شبهات امامت و ولایت بر اساس منابع معتبر شیعه و اهل تسنن محور اصلی این کارگاه است و دوره سطح یک آن همراه با 15 جلسه دو ساعتی و پنج جلسه آزمون برگزار می شود، از علاقه مندان به نام نویسی در این کارگاه خواست با ارسال نام و نام خانوادگی و نام شهر محل سکونت به سامانه 30001904 اقدام کنند.

     

    مسؤول نام نویسی کارگاه تخصصی غدیرپژوهی، مراجعه به غرفه های کارگاه تخصصی غدیرپژوهی سالن عترت و اهل بیت(ع) و غرفه بنیاد علوم و معارف اسلامی سالن نهادها و موسسات را از دیگر راه های نام نویسی در این کارگاه عنوان کرد و یادآور شد: دفتر مرکزی کارگاه غدیرپژوهی در تهران ـ ضلع جنوب غربی میدان آرژانتین ـ کوچه 19 ـ شماره4 ـ واقع است. /921/ت303/ی

     

ارسال نظرات