۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۷۶۴
مدیر استانی حوزه علمیه کرمانشاه:

روز قدس روز فریاد عدالت خواهان و رسوایی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امام راحل روز قدس را روز همه مسلمین بلکه مستضعفین جهان می دانستند، روز قدس روز فریاد عدالت خواهان و رسوایی استکبار است.
حجت الاسلام سيد حبيب الله موسوي- مدير حوزه علميه کرمانشاه

 

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیراستانی حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: روز قدس یادگاری از امام راحل است و زنده نگه داشتن و باشکوه برگزار کردن این روز تجدید عهدی است با آن امام جهان بین و همچنین لبیک به خلف صالح ایشان ولی امر مسلمین جهان است.

 

وی ادامه داد: یک روز مصداق استکبار صهیونیزم جهانی و آمریکای جنایتکار و توابع آنها بود، امروز هم مصداق دیگر استکبار ظالمین و زورگویان منطقه هستند که مسلمانان باید دست در دست هم برعلیه آنها بخروشند و این معاویه صفتان روزگار را علی الخصوص در بحرین و سوریه و سایر بلاد اسلامی برای جهانیان و تاریخ معرفی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: بیداری اسلامی امروز مرهون بزرگداشت روز قدس است و این بیداری در جوامع اسلامی بحمدلله در حال جوشش و خروش است و در بعضی از ممالک اسلامی می بینیم که ایادی و دست نشاندگان صهیونیزم در حال سقوط و واژگونی هستند که البته مسلمین باید آگاه باشند که مسیر حرکت و انقلاب های آن ها منحرف نشود، امام راحل می فرمایند که انقلاب کردن آسان تر از نگهداری انقلاب است.

 

مدیراستانی حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: کشورهای اسلامی نظیر مصر، تونس، لیبی و سایر کشورها باید بدانند در مسیر طی طریق انقلاب از آرمان های اصلی خود فاصله نگرفته و زیر پرچم اسلام قانون اساسی مدونی را تهیه و براساس و مبنای اسلام کار خود را یش ببرند.

 

وی خاطر نشان کرد: هرساله روز قدس شعارهای تازه و اهداف جدیدی دارد، امسال هم مسئله سوریه و بحرین و نیز مسلمانان مظلوم میانمار در کنار فلسطین موضوع جهان اسلام هستند.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: مردم ما بحمدلله مردمی بصیر و آگاه هستند که این بیداری اسلامی نتیجه رفتارهای با بصیرت و جهان بین این امت غیور است، راهپیمایی روز قدس به فضل خداوند هر سال باشکوه تر از قبل برگزار می شود تا روزی که ان شاء الله منادی توحیدی که جهان در انتظار اوست ظهور کرده و طومار استکبار را درهم بپیچد./967/ت302/ب

ارسال نظرات