۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۳۹۶

رؤسای گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش با آیت الله علم الهدی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ رؤسای گروه انجمن اولیا و مربیان کارشناسان زنان آموزش و پرورش سراسر کشور ظهر امروز با آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد دیدار کردند.
آيت الله علم الهدي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، رؤسای گروه انجمن اولیا و مربیان کارشناسان زنان آموزش و پرورش سراسر کشور ظهر امروز با آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس در محل دفتر وی دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله علم الهدی، حراست، رییس سازمان مدارس غیردولتی کشور، رییس سازمان توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش و معاون وزیر آموزش پرورش به ایراد سخنرانی پرداختند.

آیت الله علم الهدی در این مراسم گفت: اجرای گردهمایی رؤسای گروه انجمن اولیا و مربیان در عتبه مقدسه امام هشتم آمیخته با ضیافت و مهمانداری این امام رئوف از امتیازات و برجستگی‌های پربرکتی برخوردار است.

وی افزود: آن چه که در اصالت برنامه آموزش و پروروش در حوزه ارتباطات فردی و برنامه‌های جمعی قرار دارد توجه خاص به مقام رأفت و عصمت امام هشتم(ع) است.

دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر عدم محدودیت بودجه در مدارس قرآنی و اردوهای راهیان نور

در ابتدای این مراسم فرشته حشمتیان بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش 290 اقدام اساسی را در برنامه های تحولی خودش در سال گذشته سپری کرده است.

رییس سازمان توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که 40 سیاست جدید در سال آینده پیش رو آموزش و پرورش کشور است، تقویت و توسعه مدارس قرآنی و تربیت دینی فرزندان را از این سیاست ها برشمرد و تصریح کرد: اخیرا که بحث محدودیت بودجه در آموزش و پرورش مطرح شد، وزیر آموزش و پرورش به همه مجموعه ها دستوری مبنی براین که در امر مدارس قرآنی و راهیان نور نباید محدودیتی باشد، صادر کرده است، یعنی نگاه فرهنگی باید به سمتی باشد که معلم و همه دستگاه های همراه با آموزش و پرورش ـ که سهمی دارند ـ پیشرفت و همکاری در تحقق برنامه های‌شان داشته باشند.

حشمتیان نیز گفت: سند تحول با بهره‌گیری از اسناد فرادستی تدوین شده است و امروز یکی از برنامه های تحولی در حال شروع است.

وی خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید 91 – 92 بر اساس نظام «6 - 3 - 3» است و این نظام به دنبال تقویت پایه فرزندان در مقطع ابتدایی است، وزارت آموزش و پرورش برای ساماندهی نظام آموزشی و همچنین آموزش معلمان تقویم زمانی آموزشی خود را به جای اول مهر ماه در اول مردادماه گذشته قرار داده بود./968/پ203/س

 

ارسال نظرات