۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۷۸۴۲

آیت الله نوری همدانی به کرمانشاه سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در پی دعوت نماینده ولی فقیه، علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه به این استان کشور سفر می کند.
1/ آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني
حجت الاسلام محمدحسین شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر این مرجع تقلید به استان کرمانشاه در هفته جاری خبر داد.
وی گفت: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در پی دعوت نماینده ولی فقیه، استاندار، علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه به این استان سفر خواهد کرد. 
حجت الاسلام شمس سفر این مرجع تقلید به استان کرمانشاه را پنج روزه اعلام کرد و گفت: این مرجع تقلید عصر روز یکشنبه نوزدهم شهریورماه به همراه هیاتی وارد استان کرمانشاه خواهند شد. 
وی دیدار با علما و روحانیان را یکی از مهم ترین برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر به استان کرمانشاه دانست و گفت: ایشان همچنین در این سفر پنج روزه با مدیران، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدای، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم استان دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.
مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: این مرجع تقلید که همواره ارتباط مردمی خوبی با اقشار مختلف داشته، بعد از فتنه سال 88 و در راستای بصیرت افزایی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب نیز  هست، سفرهای متعددی به استان های مختلف کشور داشته است. 
گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی افزون بر سفرهای استانی داخلی، چند سفر تبلیغی نیز به کشورهای مختلف جهان داشته است.  
لازم به ذکر است، درس خارج فقه حضرت آیت الله نوری همدانی از 25 شهریورماه و پس از بازگشت این مرجع تقلید از سفر کرمانشاه در مسجد اعظم قم آغاز می شود./924/پ202/ج
ارسال نظرات