۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۶۶۶
نماینده خبرگان رهبری:

عزم و همت شیعه و سنی اقدامات تفرقه‌افکنانه‌ را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سران و دولت‌های مختلف کشورهای اسلامی باید با کنار گذاشتن اختلاف‌های خود برای مقابله با اهانت آشکار به اسلام و رسول اکرم(ص) به پا خاسته و سیاست‌های خود را در رابطه با آمریکا و اسرائیل غاصب مورد تجدید نظر قرار دهند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در حاشیه راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت ساخت فیلم موهن اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ به روش‌های مختلف سعی در مخدوش کردن چهره حقیقی اسلام داشته‌اند.

 

وی ادامه داد: در شرایطی که دنیا به‌واسطه اخلاق حسنه نبی مکرم اسلام به اسلام گرویده است، عاملان ساخت این فیلم موهن، آن حضرت را خشونت‌طلب و به دور از اخلاق نیکوی آن رسول الهی معرفی می کنند، دیگر دوران آن گذشته که بتوان با چنین اقدامات سخیفی چهره نورانی اسلام و رسولش را مخدوش کرد.

 

آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که کفار صدر نیز بر اخلاق کریمه و رحمت للعالمین بودن آن حضرت اعتراف داشته اند، تصریح کرد: این در حالی است که رژیم چند هزار نفری صهیونیستی با تحریک برخی افرد نابخرد در تلاش است تا اسلامی که نزدیک دو میلیارد نفر پیرو دارد، به اصطلاح خودش نابود کند.

 

وی افزود: محکومیت این اقدام سخیف از سوی کشورهای مسلمان می‌تواند جوابی قاطع به کسانی باشد که علیه دین مبین اسلام و پیروان این آیین آسمانی همواره در حال توطئه چینی هستند.

 

امام جمعه تبریز با تأکید بر عزم و همت امت اسلامی اعم شیعه و سنی برای مقابله با چنین اقدامات تفرقه‌افکنانه‌ای افزود: سران و دولت‌های مختلف کشورهای اسلامی باید با کنار گذاشتن اختلاف‌های خود برای مقابله با چنین توهین آشکاری به اسلام و رسول اکرم(ص) به پا خاسته و سیاست‌های خود را در رابطه با آمریکا و اسرائیل غاصب مورد تجدید نظر قرار دهند.

 

وی قطع رابطه با ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را کم‌ترین اقدام کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدام توهین آمیز غرب دانست و گفت: اگر مسلمانان در قبال این مسأله کوتاهی کنند، دشمنان در آینده جرأت هتک حرمت به دیگر مقدسات دینی اسلام را نیز خواهند یافت./935/پ203/س

ارسال نظرات