۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۸۶۷۳
روز گذشته پایان یافت؛

بازدید مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور از استان کرمان

خبرگزاری رسا ـ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور از اتمام بازدید از استان کرمان خبر داد و گفت: سفر استانی آتی به استان آذربایجان شرقی خواهد بود.
حجت الاسلام عليزاده

حجت الاسلام علیزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اتمام سفر استانی خود به استان کرمان در روز گذشته خبر داد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان این که سفر به استان کرمان نخستین سفر استانی وی از زمان تصدی مسئولیت است گفت: هدف از سفرهای استانی و سرکشی به رده های استان ها، شناسایی ظرفیت های استان ها، نقاط قوت و ضعف،  سازمان دهی، ارتقا بخشی ماموریت ها و هم اندیشی با همکاران در بسیج طلاب استان ها می‌باشد.

وی در تشریح برنامه های سفر خود به استان کرمان گفت: این سفر از روز سه شنبه 21شهریورماه آغاز شد و علاوه بر بازدید از ارکان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان، «سخنرانی در همایش توجیحی سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی استان» « سخنرانی در یادواره شهدای روحانی و تبلیغات زرند» « سخنرانی در یادواره شهدای روحانی بم» « سخنرانی در یادواره شهدای روحانی دلیجان» « جلسه کاری با مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج» «جلسه مشترک با مسئولین حلقه های صالحین استان» « بازدید از خانواده شهدای روحانی» «شرکت در تجمع اعتراض به فیلم موهن روحانیون کرمان» «بازدید از مدیریت سایبری بسیج طلاب و روحانیون کرمان» از مهمترین فعالیت ها در این سفر بود.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ساختار جدید بسیج طلاب و روحانیون اظهار داشت: ماموریت های سنگین و حجیمی به عهده بسیج طلاب و روحانیون گذاشته شده است، به همین منظور باید با حضور در استان ها بتوانیم از داشته های خودمان در سطح کشور شناخت بهتری پیدا کنیم و از این سرمایه ها استفاده بهینه ای داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی افزود: سفر استانی دوم به استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که سازمان بسیج طلاب و روحانیون پس از وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی قرارگاه مخصوصی در این مناطق ایجاد کرده است گفت: تعداد قابل توجهی از روحانیون به صورت سازمان یافته در روستاها در کنار مردم زلزله زده هستند تا به مسئولیت های طلبگی و فعالیت تبلیغی بپردازند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این‌که مردم از این‌که روحانی بسیجی انقلابی کنارشان باشد احساس آرامش می‌کنند گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون از این روحانیون عزیز و مسئولین محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،  قزوین، زنجان و اردبیل که انصافا خوب و به موقع یاری کردند تشکر می‌کند./958/ت302/ص

 

ارسال نظرات